عکس همسر اول لاله صبوری | همسر لاله صبوری کیست

 

لاله صبوری: زندگی نامه بازیگر محبوب تئاتر و تلویزیون ایران

لاله صبوری، یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن ایرانی، با استعداد و شوخی طبع شوخ همیشگی خود، همیشه یادآور خانم بهنوش بختیاری می‌شود. او در دنیای تئاتر و تلویزیون ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و با بازی‌های نقش‌های متنوع خود توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. از آخرین اعمال هنری او می‌توان به سریال معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی اشاره کرد. او در حال حاضر بیشتر در تئاترها فعالیت می‌کند.

لاله صبوری به اسانی در مورد شیوه زندگی‌اش صحبت می‌کند و معتقد است که این صراحت و رکت‌پردازی به نوعی باعث شده تا مردم به شخصیت او علاقه‌مند شوند. او متولد سال ۱۳۴۶ است و زندگی خصوصی و هنری‌اش بسیار مورد توجه مردم است. لاله صبوری در دوران نوجوانی با ازدواج روبرو شد و در ۱۷ سالگی مادر شد. او به تحصیل در رشته تئاتر در دانشگاه هنر ادامه داد و توانست تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برساند.

مخالفت شدید همسرش با فعالیت‌های اجتماعی لاله صبوری منجر به جدایی ایشان شد. پس از جدایی، لاله وارد حرفه هنرپیشگی شدند و با بازی در فيلم “جنگ ۷۷” به شهرت رسیدند. او اکنون در یک اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کند و هر چیزی مربوط به خودش را با شفافیت بیان می‌کند. این پرهیز از پنهان کاری باعث شده تا او بدون تردید در مورد ازدواج ناموفق اولیه‌اش صحبت کند و زندگی خود را برای دیگران نمونه‌ای از استقلال و توانایی در پیش روی خود قرار دهد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!