علت فوت الهام شکیب | علت درگذشت الهام شکیب

 

در ساعات گذشته، الهام شکیب، بازیگر و طراح صحنه تئاتر و سینما، در سن ۴۶ سالگی به علت سرطان درگذشت. این واقعیت در صفحه شبکه‌های اجتماعی همسر او، مهرداد یزدانی، اعلام شد. الهام شکیب به عنوان یکی از توانمندترین بازیگران و طراحان صحنه در صنعت تئاتر و سینما شناخته می‌شد.

وی عضو انجمن طراحان فیلم ایران بود و دارای مدرک کارشناسی در رشته نمایش با گرایش به طراحی صحنه بود. او در نمایش‌های معتبری همچون “بیماری خانواده میم” و “یرما” به عنوان کارگردان ایفای نقش کرده بود.

 

 

علاوه بر تئاتر، الهام شکیب در فیلم‌های معروفی همچون “مینی‌بوس”، “شاطره”، “دسر توت‌فرنگی”، “روز امتحان”، “بازجویی در کافه تهران” و در سریال “خاتون” حضور داشته و نقش‌های متنوعی ایفا کرده بود. او همچنین در فیلم کوتاه “لطفا یک کارگر ساده” به بازی پرداخت.

 

 

 

الهام شکیب به عنوان یک بازیگر چندگانه و توانمند، در نمایش‌های متعددی نقش آفرینی کرده بود. برخی از این نمایش‌ها عبارتند از “رستم از شاهنامه رفت” به کارگردانی رضا حداد، “عروس طوقی” نیما دهقان، “خرس” و “یک نوکر و دو ارباب” حمید پورآذری، “شازده احتجات” علی رفیعی، “آوای باد” حمید ابراهیمی، “کلفت‌ها” و “خیلی دیرم شده” محمد عاقبتی، “زنی که زیاد می‌دانست” علیرضا اولیایی، “عروسی شغال” آروند دشت‌آرای، و “پرفورمنس” به کارگردانی آتیلا پسیانی. این مرگ ناگهانی الهام شکیب تریبوتی به یکی از متعهدترین هنرمندان سینما و تئاتر ایران بوده و جای خالی در عرصه هنر ایران ایجاد کرده است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!