ایا نتایج کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد امروز جمعه ۲۰ مرداد

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

بعد از اعلام نتیجه اولیه، مشاهده نمرات و رتبه کسب شده در آزمون و همچنین پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های پذیرش با آزمون و با سوابق تحصیلی داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

دردسرهای استرس زا برای تاخیر در اعلام نتایج کنکور

🟢 براساس شنیده‌ها، علت طولانی شدن فرآیند اعلام کارنامه‌ها و رتبه‌ها، عدم قابلیت تفکیک پذیری تراز حاصل از ترکیب تراز کل آزمون اختصاصی و تراز کل سابقه تحصیلی است. اعداد تراز بسیار به هم نزدیک و فشرده‌اند و عملاً رتبه بندی، به خصوص در محدوده رقابتی رشته‌های پرمتقاضی، بی معنا شده است؛ حتی در بعضی بازه‌ها، چندین نفر یک نمره تراز کل کنکور یکسان دارند! تا مادامی که این مشکل حل نشود، هیچ کارنامه‌ای در هیچ مرحله‌ای نمی توان منتشر کرد

بهادری جهرمی: هرگز اجازه نخواهیم داد، هیچ متقلبی در کلاس های دانشگاه بنشیند

سخنگوی دولت:
🔻دولت در حوزه مقابله با تقلب در کنکور پیشگام بود و به این دلیل که هم متقلبان را شناسایی کرد و هم نگذاشت که ادامه تحصیل بدهند، عده‌ای مخالفت کردند.
🔻دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است.
🔻دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبین به دانشگاه جلوگیری می‌کند.
🔻از دانشجویان تقاضا می‌کنم در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.

 

سخنگوی دولت: دلیل حکم انفصال از خدمت رئیس سنجش، برخورد با متقلبان کنکور بوده

🔹در حوزه مقابله با تقلب در کنکور دولت پیشگام بود و به این دلیل که هم متقلبان را شناسایی کرد و هم نگذاشت که ادامه تحصیل بدهند، بحث پیش آمد و عده‌ای مخالفت کردند.

🔹دیوان عدالت اداری به‌دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده. دولت با قدرت ایستاده و از ورود آنها به دانشگاه جلوگیری می‌کند.

 

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!