ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳

 

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان برای روز دوشنبه : 75%

با توجه به افزایش غلظت آلاینده ها و بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در استان اصفهان تا پایان امروز جلسه کمیته اضطرار برای تصمیم گیری در راستای تعطیلی مدارس در سطح استان تصمیم گیری خواهد شد و نتیجه تا پایان روز کاری حدود ساعت 18 اعلام خواهد گردید .

 

احتمال تعطیلی اصفهان

🔴هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم برای عموم است

🔹شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در صبح امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۶۰ وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

🔹 امروز شاخص هوا مبارکه با ۱۳۰ و شاهین شهر با ۱۱۲ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۸۲ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

 

بازگشت هوای آلوده به کلانشهر اصفهان

🔹بر اساس اطلاعات دریافتی از ۱۲ ایستگاه سنجش آلودگی هوا متعلق به شهرداری اصفهان و ۴ ایستگاه متعلق به اداره کل حفاظت محیط زیست، میانگین شاخص کیفیت هوای اصفهان بامداد یکشنبه ۱۶ مهر، ۱۵۶ (AQI) و هوای این کلانشهر ناسالم برای عموم بود اما با گذشت چند ساعت،شاخص کیفیت هوا روی عدد ۱۲۵ و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

🔹میانگین شاخص کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان بامداد امروز روی عدد ۱۵۶ قرار داشت و نشان می‌دهد که دوباره اصفهان در پاییز، اولین روزهای آلوده خود را تجربه می‌کند.

 

با ما همراه باشید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!