ایا فردا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۱۷ آبان ۱۴۰۳

 

فوری به دنبال استمرار آلودگی هوا: مدارس نوبت صبح شهرستان های اصفهان و خمینی شهر تعطیل شد

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس نوبت صبح اصفهان و خمینی شهر در روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد.

🔹 منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبرگفت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو، انباشت آلاینده های جوی و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار آلودگی هوا طی روزهای آینده، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری تصمیماتی را اخذ نمود.

🔹وی ادامه داد: طبق مصوبات این کمیته تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و شهرستان خمینی‌شهر فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

 

 

با توجه به شاخص آلودگی هوای بالا (161) و وضعیت قرمز در اصفهان، احتمال تعطیلی مدارس در این شهر در روز چهارشنبه وجود دارد. تعطیلی مدارس معمولاً تحت تصمیمات مقامات استانی و آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

آلودگی هوا می‌تواند برای سلامتی دانش‌آموزان تأثیر منفی داشته باشد، به خصوص برای گروه‌های حساس. از میان عوارض آلودگی هوا بر زندگی دانش‌آموزان می‌توان به مشکلات تنفسی، افزایش بیماری‌های ریوی، افزایش حساسیت به آلرژن‌ها، کاهش تمرکز و توجه، و تأخیر در فرآیند یادگیری اشاره کرد.

برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد تعطیلی مدارس اصفهان و تأثیرات آلودگی هوا بر زندگی دانش‌آموزان، به اعلامات مقامات محلی و آموزش و پرورش شهر اصفهان توجه فرمایید. همچنین، مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت دانش‌آموزان نیازمند پیگیری و راهکارهای مشخص از سوی مقامات و ادارات بهداشتی و آموزشی است.

تا این لحظه هیچگونه اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس استان اصفهان صورت نپذیرفته است و تصمیمی برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار اتخاذ نگردیده است .

همراه ما باشید .

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!