ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است (دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۳)

مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها به دلیل آلودگی هوا فردا دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ تعطیل شد
🔹 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیرحضوری خواهند بود

🔻با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه تعطیل و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز غیرحضوری خواهند بود.

🔻 شیشه فروش افزود: براساس مصوبه این کمیته، کلاس های آموزشی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲آبان ماه تعطیل خواهد بود.

✅وی افزود: فعالیت آموزشی کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز بصورت غیرحضوری خواهد بود.

استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها به دلیل آلودگی هوا/ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیرحضوری خواهند بود

🛑با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه تعطیل و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز غیرحضوری خواهند بود.

 

فوری: تصمیم گیری کمیته اضطرار آلودگی هوا اصفهان برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تا لحظاتی دیگر

وضعیت فعالیت مدارس دانشگاه ها و ادارات برای فردا دوشنبه ۲۲ آبان چگونه خواهد بود / تا ساعت ۲۰ امشب نتایج جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان اعلام میشود

👤منصور شیشه ،فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
🔹کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع بندی گزارشهای زیست محیطی پیش بینی های جوی و بهداشت و سلامت متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت.
🔹 خروجی جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تا ساعت ۲۰ امشب اعلام و ابلاغ خواهد شد.

 

فوری : آمادگی برای آموزش غیرحضوری در بستر “شاد”

وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس برخی شهرها به دلیل آلودگی هوا:
🔹 از حدود دو هفته قبل از همکاران خواستم برای لحظاتی که به تشخیص کمیته آلودگی هوا و استانداریهای هر استان، کلاس‌ها غیر حضوری می‌شود، آمادگی داشته باشند و شاد آماده خدمت رسانی باشد.
🔹همچنین بخشنامه‌ای برای این هفته ابلاغ می‌شود تا به هیچ عنوان در زمانی که به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس‌ها تعطیل نشوند. اگرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است اما در بلند مدت تربیت دانش آموزان و آموزش مهمتر است؛ از این رو تعطیل کردن یا غیر فعال کردن مدرسه باید اولویت آخر و نه اول باشد

تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل آلودگی هوا (دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲)

جلسه کمیته اضطرار اصفهان امروز هم برگزار میشود .

در حال حاضر، تعیین نهایی درباره تعطیلی یا ادامه فعالیت مدارس در استان اصفهان اعلام نشده است. مسئولان محلی در حال بررسی شرایط آلودگی هوا و اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ سلامتی شهروندان هستند. اطلاعات نهایی پس از اتخاذ تصمیمات موردنظر در جلسات کمیته‌ها به دست مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شاخص آلودگی هوا در اصفهان از صبح یکشنبه بیست و یکم آبان، وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را به وجود آورده است. این وضعیت آلودگی هوا از هفته گذشته شروع شده و پیش‌بینی می‌شود که تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد. به همین دلیل، هر روز تا جوی آرام حاکم بر استان اصفهان و بدور از آلودگی، راس ساعت 18 جلسات اضطراری برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرده است که جلسات این کمیته‌ها با هدف تصمیم‌گیری درباره تعطیلات مدارس به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

برای آگاهی از تصمیمات نهایی و اطلاعات بیشتر، پیگیری خبرها و اعلامات رسمی سایت [نیوروز](https://newrooz.com/) پیشنهاد می‌شود. همچنین، نظرات شما در مورد تعطیلی مدارس می‌تواند در فرایند تصمیم‌گیری مسئولان مؤثر باشد.

اشتراک در
اطلاع از

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!