ایا فردا سه شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۲۳ آبان ۱۴۰۳

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس در اصفهان و چند شهرستان دیگر فردا سه شنبه ۲۳ آبان

🔻 با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

🔻به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

🔻 شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

 

جلسه ستاد مدیریت بحران اصفهان شروع شد .نتیجه تا دقایقی دیگر…

فوری جلسه اضطراری کارگروه هماهنگی آلودگی هوای اصفهان عصر امروز تشکیل می شود

آیا فردا سه شنبه مدارس اصفهان تعطیل خواهد بود؟

هوای اصفهان در وضعیت قرمز است/ در خانه بمانید

🔹شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه سنجش در ساعت منتهی به هشت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه با میانگین ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

 

با توجه به شرایط فعلی آب و هوایی در استان اصفهان و تداوم پایداری و سکون مطلق جو، احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه بسیار بالا خواهد بود. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش، اعلام کرده است که جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان به منظور بررسی وضعیت ابرناکی، کاهش میدان دید، و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا، مجدداً در روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

تا این لحظه، اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان در روز سه شنبه 23 آبان اعلام نشده است. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید داشته که تمامی مصوبات قبلی کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد و تصمیمات گرفته شده با دقت بر اساس گزارش‌های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت اعلام خواهند شد. به این ترتیب، نظارت دقیق بر اجرای مصوبات و ایجاد هماهنگی لازم برای مدیریت بهینه وضعیت‌های اضطراری ادامه خواهد یافت.

با دنبال کردن اخبار مربوط به جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، به روز باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!