ایا فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳ مدارس تعطیل است

آیا فردا مدارس تعطیل است؟

فوری فردا فعاليت مدارس خوزستان مجازی است

♦️با اعلام كارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مدارس نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 23 آبان ماه در شهرهای اهواز، كارون و باوی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

♦️فعاليت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان:

⛔️برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هنوز تصمیم نگرفته ایم
⛔️آلودگی هوای اصفهان صنعتی و خوزستان ناشی از سایت دفن زباله شهرداری و آتش زدن مزارع نیشکر است!

 

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس در اصفهان و چند شهرستان دیگر فردا سه شنبه ۲۳ آبان

🔻 با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

🔻به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

🔻 شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به روند افزایش شدت آلاینده‌ها و افزایش شاخص آلودگی هوا در برخی از استان‌های کشور، امروز مدیران و مسئولان استانی در جلسات مدیریت بحران و کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیمات مهمی را اعلام خواهند کرد. با توجه به وضعیت آلودگی هوا در استان‌هایی نظیر تهران، البرز، اصفهان، مشهد، اراک، قم، و خوزستان و همچنین با صدور هشدارهای هواشناسی برای این مناطق، احتمال تعطیلی مدارس فردا، یعنی سه شنبه 23 آبان، بسیار بالاست.

در روز گذشته، با شاهد افزایش شدت آلاینده‌ها در شهرهای مشهد و خوزستان بودیم، که این افزایش آلودگی به تشکیل جلسات مدیریت بحران و کمیته اضطرار آلودگی هوا در این مناطق منجر شد. تاکنون تصمیم به تعطیلی سراسری مدارس برخی استان‌ها اعلام نشده، اما با توجه به نتایج جلسات امروز، امکان تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه به شدت مطرح است.

به منظور به‌روزرسانی اطلاعات و آگاهی از تصمیمات نهایی، ما را همراهی کنید و نظرات خود را در مورد احتمال تعطیلی مدارس به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!