ایا فردا دوشنبه مدارس تعطیل است ۲۹ آبان ۱۴۰۳ | ایا فردا مدارس تهران تعطیل است دوشنبه 29 آبان 1403

 فعالیت حضوری همه مدارس و دانشگاه های استان بوشهر روز دوشنبه تعطیل است! 

🔹مجدد تأکید می‌گردد بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان بوشهر ، فقط فعالیت حضوری تمامی مدارس شهرستان های استان بوشهر در همه مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۲۹ آبان در نوبت صبح و عصر تعطیل است و فرآیند تدریس به صورت غیر حضوری و در بستر برنامه شاد انجام می‌گردد. 

🔴 کمیته اضطرار اصفهان امروز عصر تشکیل جلسه میدهد .

🔴کمیته اضطرار مشهد امروز عصر تشکیل جلسه میدهد .

 

تعطیلی مدارس در روز دوشنبه به دلیل آلودگی هوا: پیامد ها و اقدامات

در روزهای اخیر، شاهد آلودگی شدید هوای شهرهایی همچون سیستان و بلوچستان، اصفهان، تهران، البرز و مرکزی بودیم که منجر به تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی در بعضی مناطق این استان‌ها شد. با توجه به استمرار آلودگی هوا و شرایط هوایی پایدار، و همچنین افزایش سطح آلاینده‌ها، تلاش در جهت مدیریت مناسب و اقدامات منطقی برای مقابله با این وضعیت ادامه خواهد داشت.

تصمیم‌گیری‌های گروه‌های اضطراری و برگزاری جلسات مکرر کمیته اضطرار آلودگی هوا با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای مدیریت بهتر شرایط هوایی، در حال انجام است.

تا کنون اعلام رسمی از مراجع مربوطه درباره تعطیلی مدارس در روز دوشنبه به دنبال آلودگی هوا منتشر نشده است. اما با توجه به نشانگرهای ناسالم آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه به ویژه در شهرهای مذکور وجود دارد.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!