ایا مدارس اصفهان فردا تعطیل است سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۳

اصفهان زیر تیغ آلودگی هوا

🔹هم اکنون (دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۶۷ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

تداوم آلودگی هوا برای اصفهان، شرایط برای عموم همچنان ناسالم است

🔹در حالی که روز گذشته میانگین شاخص کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان شرایط را ناسالم برای عموم نشان می داد، امروز دوشنبه ششم آذر همچنان این روند ادامه و شاخص کیفی بر روی عدد ۱۶۷ (AQI) و آلوده برای عموم قرار دارد.

🔹پایداری شرایط جوی که مطابق پیش بینی اداره کل هواشناسی تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد، به تجمیع آلاینده ها و بالا بردن شاخص آلودگی هوا در اصفهان منجر شده است.

🔹این در حالی است که در روز گذشته با وجود شرایط آلودگی برای عموم، مراکز آموزشی به کار خود ادامه دادند و امروز صبح هم کلیه مدارس کار خود را مطابق روال عادی آغاز کردند.

با توجه به افزایش آلاینده ها در استان اصفهان و عدم بارندگی و تغییر جو آب و هوایی همچنان شاهد پافشاری بر عدم تعطیلی مدارس از سوی مدیریت بحران استان اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری آقای شیشه فروش هستیم و با توجه به افزایش چشمگیر آلودگی هوا با خاموش کردن نشانگرهای سطح آلودگی در سطح شهر و پایین آوردن شاخص از دید عموم مردم تصمیم به تعطیل نکردن مدارس گرفته شد .

امروز دوشنبه با توجه به عدم تعطیلی مدارس و دانشگاه ها همچنان در عصر امروز با وجود آلودگی شدید هوا جلسه کمیته اضطرار نیز برای تعطیلی روز سه شنبه برگزار خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد .

نظر شما در مورد این روش پایین آوردن آلودگی هوا و تعطیل نکردن مدارس چیست ؟ نظرات خود را برای ما بنویسید .

آلودگی پای ثابت پایتخت و ادامه دار بودن عدم تعطیلی ها /بدترین شرایط آلودگی در اصفهان طی ۲۴ ساعت آتی

👤اصغری، کارشناس هواشناسی:

🔹 روند افزایش غلظت آلاینده‌ها را داریم. بدترین شرایط را در اصفهان طی ۲۴ ساعت آتی با آن مواجه خواهیم بود.

🔹در تهران، البرز، قم، سمنان و مرکزی نیز با آلودگی دما مواجه خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!