ایا فردا دوشنبه مدارس تعطیل است ۱۳ آذر ۱۴۰۳

🔴🔹🔹معاون استاندار تهران: با توجه به تشدید آلودگی هوا همه مقاطع تحصیلی استان تهران (به‌غیر از فیروزکوه) فردا دوشنبه غیرحضوری شد

🔴 فوری | مدارس ابتدایی اراک تعطیل شد  / سایر دانش آموزان مقطع متوسطه که دارای پرونده پزشکی درخصوص بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند می‌توانند ضمن هماهنگی با مدرسه در کلاس درس حاضر نشوند.

دانشگاه‌های اصفهان فردا
دوشنبه ۱۳ آذر تعطیل نیستند

📸 خبرگزاری سازمان عریض و طویل صداوسیما به اشتباه اعلام کرده  دانشگاه های اصفهان فردا دوشنبه ۱۳ آذر تعطیل است که چنین خبری صحت ندارد و صداوسیما دچار اشتباه شده است

جزییات دورکاری کارمندان؛ تعطیلی مدارس و غیر حضوری شدن کلاس های درس ابتدایی و متوسطه اول تهران در روز دوشنبه 13 آذرماه

میر محمد غراوی معاون استانداری تهران:
🔹علاوه بر تعطیلی مدارس ، کلاس های درس در دبستان‌ها و متوسطه اول و همه مقاطع تحصیلی استثنایی در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

🔹افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری بهره‌مند شوند.

🔹پلیس راهور تهران بزرگ، از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی، جلوگیری می‌کند.

تکمیلی؛ با توجه به عدم اعلام تعطیلی دانشگاه‌ها، فعالیت مراکز آموزش عالی دوشنبه به صورت حضوری خواهد بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استمرار اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل منابع آلاینده هوا، از ادامه آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت:

🔸مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود. همچنین مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

🔸وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی و خودایمنی، ریوی و زمینه ای، می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

🔸مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد خواهد شد.

آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و چند شهرستان در روز دوشنبه

مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

⭕️مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی و ⭕️خودایمنی، ریوی و زمینه ای، می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان البرز، فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار البرز:

🔹فردا ۱۳ آذر مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقاطع دبستان و متوسطه اول استان غیر از طالقان در دو نوبت صبح و عصر بصورت مجازی خواهد بود.

معاون استاندار تهران: مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

 

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد

🔹کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران از ساعاتی پیش باتوجه به سکون هوا و تشدید آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد و تا دقایقی دیگر مصوبات آن منتشر خواهد شد.

 

کیفیت هوای کرج را در وضعیت قرمز و اضطرار

🔹بر اساس اعلام مرکز کنترل و پایش هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در #کرج و مناطق سه (کیانمهر) و پنج (گلشهر) هوایی #ناسالم را برای تمام گروه ها گزارش کرده به طوریکه شاخص آلودگی هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در این مناطق به ترتیب ۱۵۶ و ۱۵۷ است و بیانگر وضعیت اضطرار در این مناطق است.

با توجه به تاریخچه‌ی تعطیلی‌های مدارس در استان‌هایی مانند کرج، اصفهان، تهران و تبریز برای روز یکشنبه به دلیل شرایط ناسالم هوایی و آلودگی بالا، احتمال تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه بسیار زیاد است. با توجه به ادامه‌ی افزایش آلاینده‌های هوا و ناگهانی‌تر شدن شاخص‌های آلودگی در این استان‌ها، ممکن است مقامات محلی تصمیم به تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه نیز بگیرند. این تصمیمات عموماً بر اساس توصیه‌ها و نظرات مراجع مسئول و شاخص‌های کیفیت هوایی مشخص می‌شوند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و آخرین تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس در این استان‌ها، بهتر است از طریق رسانه‌های خبری مانند نیوروز اطلاعات را بررسی کنید و نظرات خود را برای ما بنویسید .

عضو شورای شهر: برای آلودگی هوا به جای مدارس ، ادارات تعطیل شود

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:
🔹متاسفانه به محض آلودگی هوا کمیته اضطرار تصمیم به تعطیلی مدارس می‌گیرد و این دیدگاه و نگاه از پایه خراب و اشتباه است!

🔹جای اینکه مدارس را در زمان آلودگی هوا تعطیل کنیم برخی ادارات تعطیل شوند و قطعا این مسئله لطمه کمتری را به مردم خواهد زد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!