ایا فردا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است 15 آذر 1403

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

🔸طبق مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

🔸در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

🔸براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

🔸مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

🔸اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

تعطیلی دستگاه‌های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان در روز سه شنبه در پی افزایش شاخص آلودگی هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، گفت:
🔹در پی تشدید شرایط پایداری و سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی چند روز متوالی و قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم و در ادامه تصمیمات روز جاری کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوای اصفهان مبنی بر غیرحضوری شدن کلاس‌های آموزشی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه ها، مقرر شد ادارات، دستگاه‌های اداری و اجرایی و بانک ها ( بجز مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان‌ها) روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان بخش‌های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف‌آباد تعطیل شود.

🔹در این زمینه از صنوف و واحد‌های تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود تا با کاهش فعالیت‌ها و تردد در جهت سلامت شهروندان و کمک به پیشگیری از انتشار آلاینده‌ها همکاری نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!