ایا مدارس اصفهان فردا تعطیل است یکشنبه 19 آذر 1403

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا یکشنبه ۱۹ آذرماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نیستند

🔹با توجه به بهبود شاخص کیفیت هوای امروز اصفهان نسبت به هفته گذشته و قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و همچنین عدم تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا؛ بنابراین کلاس های درس مدارس و دانشگا‌ه های اصفهان فردا یکشنبه ۱۹ آذر طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نمی باشند.

هم اکنون (شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۳۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به نظر می‌رسد که شرایط آلودگی هوا در استان اصفهان همچنان به وضعیت قابل توجهی ادامه خواهد داشت و این مسئله ممکن است تأثیرگذار بر تصمیمات مربوط به تعطیلی یا ادامه کار مدارس داشته باشد. با توجه به ادامه پیش‌بینی آلودگی هوا تا هفته آینده، کارگروه مربوطه تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی مدارس را در نظر گرفته و جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره این مسئله در روز شنبه 18 آذر را تشکیل خواهد داد. این تصمیمات مرتبط با تعطیلی مدارس بعدازظهر شنبه 18 آذر، پس از اطلاع رسانی و تصویب نهادهای مربوطه، به دست مردم خواهد رسید. بهتر است منتظر اعلام رسمی از طریق منابع معتبر مانند سایت خبری نیوروز و نهادهای مربوط باشیم تا در خصوص تصمیمات مرتبط با تعطیلی مدارس مطلع شویم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!