ایا فردا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۲۹ آذر ۱۴۰۳


🔴فوری: احتمال دارد که تصمیم کمیته اضطراری در اصفهان برای فردا در خصوص تعطیلی مدارس تغییر کند!!

بازگشت آموزش حضوری به مدارس استان اصفهان / فردا مدارس باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
🔹در راستای برگزاری مستمر جلسات این کارگروه و با توجه به روند کاهش غلظت آلاینده‌ها، ضمن تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددها، فردا ۲۹ آذرماه، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی استان به صورت حضوری اعلام می گردد.


فوری | همه مدارس شهرستان‌های استان تهران غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز #فیروزکوه در روز چهارشنبه ۲۹  و پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه به شرح ذیل است؛

۱. کودکستان‌ها، مراکز و مدارس استثنایی در همه مقاطع تعطیل است.

۲. آموزش در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم، در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان #شاد برگزار خواهد شد.

 

در پی گزارش جلسه گروه اضطرار آلودگی هوا با مدیریت منصور شیشه فروش مدیرکل بحران استان اصفهان که اصرار بر حضوری بودن مدارس را دنبال می کنند اما شرایط ، این کارگروه را مجاب به تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس در طی دو روز پیاپی کرد . و همچنین دیر اعلام کردن این تصمیمات در مورد تعطیلی خصوصا روز دوشنبه موجب گله مندی و شکایت بسیاری از شهروندان شد .

شرایط آلودگی هوا در استان اصفهان با توجه به صدور هشدارهای زرد و سپس نارنجی در شرایط بحران قرار گرفته و با توجه به پیش بینی های هواشناسی با کاهش دما تا پایان هفته آلودگی مهمان ناخوانده اصفهانی ها همراه با افزایش غلظت آلاینده ها خواهد بود .

به احتمال خیلی زیاد جلسه کمیته اضطرار مجدد امروز برگزار خواهد شد و گروه خبری نیوروز در تلاش است که این اخبار و نتایج تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه را در سریعترین زمان ممکن به شما کاربران عزیز منتقل کند .

پس همراه ما باشید .

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!