ایا مدارس اصفهان فردا تعطیل است سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳

🔴مدارس و دانشگاههای استان اصفهان فردا سه شنبه ۱۹ تعطیل نیست و امتحانات نیز طبق روال عادی برگزار می شود 

شاخص کیفیت هوای اصفهان شامگاه امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه در شرایط ناسالم برای گروههای حساس (نارنجی) قرار دارد. بدین ترتیب مدارس و دانشگاههای اصفهان فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه تعطیل نخواهند بود و کلاسهای درس و امتحانات نیز طبق روال عادی برگزار می شود.

فوری : کمیته اضطرار آلودگی اصفهان در زرین شهر تشکیل شد.

شاخص آلودگی هوا در اصفهان به حد ناسالم رسیده و احتمال تعطیلی مدارس

ممنوعیت برگزاری کلاس تربیت بدنی در فضای باز در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه در اصفهان و برخی شهرها/ مراسم صبحگاه در فضای بسته انجام شود

🔹 «امیرپور»، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به صدور هشدار نارنجی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان مبنی بر پایداری آلودگی هوا، برگزاری کلاس درس تربیت‌بدنی در فضای باز در شهر اصفهان ‌و شهرهای مرکزی استان اصفهان در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ممنوع است.

🔹همچنین مدیران محترم مدارس به نحوی برنامه ریزی کنند که مراسم صبحگاه نیز در فضای بسته برگزار شود.

شاخص آلودگی هوا در استان اصفهان به عدد 150 رسیده و به‌طور رسمی در وضعیت ناسالم قرار دارد. این میزان شاخص آلودگی هوا که بر اساس معیارهای هواشناسی محاسبه شده است، نشاندهنده‌ی افزایش غلظت ذرات معلق در هوا و شرایط نامطلوب آلودگی است.

با توجه به شاخص آلودگی هوا به این میزان، احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه وجود دارد. این موضوع ممکن است با توجه به سلامت عمومی و رفاه دانش‌آموزان و نیز توصیه‌های بهداشتی و ایمنی مقامات مربوطه، به اعلام تصمیمات برای تعطیلی مدارس منجر شود.

مقامات مربوطه و وزارت آموزش و پرورش با توجه به شاخص‌های هوایی و شرایط ناسالم، معمولاً اقدامات لازم را برای حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان انجام می‌دهند. بنابراین، ممکن است اقدام به تعطیلی مدارس در صورت استمرار شرایط ناسالم و شاخص آلودگی هوا به این میزان شود.

در نهایت، تصمیمات نهایی درباره تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه به دلیل آلودگی هوا، بر اساس توصیه‌ها و تصمیمات مقامات مربوطه اعلام خواهد شد. همچنین، والدین و افراد ذی‌نفع می‌توانند از طریق منابع رسمی اطلاعات آخرین وضعیت هوایی و تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس را از سایت ما پیگیری کنند تا اقدامات لازم را به‌موقع انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!