ایا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است 16 اسفند 1403

احتمال تعطیلی مدارس در خوزستان بدلیل بارش‌های سیل‌آسا

استان خوزستان به دلیل بارش‌های سنگین و سیلاب‌های ناگهانی با چالش‌های جدیدی روبرو شده است. در این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس در این منطقه به شدت مطرح شده است.

بارش‌های فراوان در روزهای اخیر، منجر به سیلاب‌های گسترده در برخی از نقاط استان شده است. این سیلاب‌ها علاوه بر ایجاد خسارات مالی، به خطر افتادن امنیت و سلامتی مردم، به ویژه دانش‌آموزان و کارکنان مدارس، منجر شده است.

بنابراین، مسئولین محلی و آموزش و پرورش در حال ارزیابی شرایط فعلی منطقه هستند تا در صورت لزوم، تصمیماتی متناسب با این شرایط پیش بگیرند. در این بین، اخبار و اطلاعات مرتبط با تعطیلی مدارس به صورت هر یک ساعت بروزرسانی می‌شود و در صورت تعطیلی، خبر از طریق سایت های رسمی منتشر می‌شود.

با توجه به شرایط فعلی آب و هوای ناسالم، تمامی اقدامات و تصمیمات مسئولان در جهت حفظ امنیت و سلامتی جامعه استان خوزستان انجام می‌شود. در این باره، همکاری و همراهی مردم با مسئولین محلی و اطلاع‌رسانی صحیح می‌تواند در پیشگیری از خسارات جدی و تسهیل در ادامه فعالیت‌های آموزشی مؤثر باشد.

احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه نیز وجود دارد و اخبار به صورت هر یک ساعت بروزرسانی می شود و در صورت تعطیلی ، خبر تعطیلی در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید .

تداوم آلوگی هوا/ وضعیت هوای تهران نارنجی است

🔹️بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اطلاعیه تکمیلی وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه 

🟡فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعداز ظهر  در شهرستان کوهرنگ  و مقطع ابتدایی بخش باباحیدر فارسان،  به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه 

🟡با توجه به بارش برف و یخبندان و احتمال لغزندگی معابر، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند‌ماه، در کلیه مقاطع بخش مرکزی و صمصامی به صورت غیر‌حضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.
🟡بخش بازفت به صورت حضوری و فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند. اخبار تکمیلی را از رسانه مدرسه من دنبال کنید.

🔴شروع ساعت کار ادارات ونهادهای دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان فردا ساعت ۹ صبح است.

نوبت صبح مدارس ابتدایی استان مرکزی فردا غیرحضوری شد 

👤اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد :

🟡به علت بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه فعالیت مدارس ابتدایی استان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و مقاطع پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

🔴فعالیت نوبت صبح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم، ادارات و بانک‌های سراسر استان نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس روستاهای کهک، خلجستان و مدارس روستاهای بالادست قم 

👤پیرو پیگیری های مدیر سازمان دانش آموزی استان قم :

🟡فردا سه شنبه کلیه مدارس روستاهای بالادست از جمله کهک، خلجستان و… به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!