ایا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ + تعطیلی ادارات

تا این لحظه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس و ادارات در روز سه شنبه 14 فروردین 1403 ابلاغ نشده است .

تعطیلی مدارس و ادارات در روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۳

روز سیزده به در، یکی از روزهایی است که در تقویم ایرانی به عنوان یک روز تعطیل رسمی در نظر گرفته شده است. این روز، مصادف با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ است. اما آیا در واقعیت، مدارس و ادارات در این روز تعطیل می‌شوند؟

به گزارشات اخیر، برخی از دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان در سفرهایی قرار دارند و انتظار دارند که مدارس و ادارات در این روز تعطیل شوند. این انتظار ممکن است بر اساس روز تعطیلی رسمی سیزده به در، شکل گرفته باشد.

با این حال، طبق روال هر سال، مدارس از روز چهاردهم فروردین به صورت حضوری و با فعالیت معمول خود باز است. از این رو، هر گونه تصوری در مورد تعطیلی مدارس و ادارات در این روز به عنوان یک تعطیلی رسمی، برخلاف واقعیت است.

به طور کلی، تصمیم در مورد تعطیلی مدارس و ادارات بر اساس تقویم رسمی تعیین می‌شود و اطلاع رسانی مناسب به دانش‌آموزان و اولیای آنها صورت می‌گیرد. از این رو، در صورتی که هر گونه تغییر در برنامه تعطیلات رسمی رخ دهد، اطلاع رسانی مناسب انجام خواهد شد تا همه افراد مطلع شوند.

به این ترتیب، تصمیم نهایی در مورد تعطیلی مدارس و ادارات در روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ با توجه به تصمیمات مسئولان و تقویم رسمی تعیین خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!