سریال سبد کثیف قسمت 20 زیرنویس فارسی

فراگمان سریال سبد کثیف قسمت 20 سریال سبد کثیف + زیرنویس فارسی چسبیده دی ال مکوین |  قسمت ۲۰ سبد کثیف |  قسمت ۲۰ سریال سبد کثیف | قسمت 20 سریال ترکی سبد کثیف

با گروه فیلم و سریال ترکی نیوروز همراه باشید


🔥 قسمت 20 با زیرنویس فارسی اضافه شد

❤️ دانلود از سایت ما با اینترنت نیم بها 

🔴 دانلود قسمت 20 با زیرنویس فارسی


عنوان : سبد کثیف ، KirliSepeti

ژانر: درام

تولید: MEDYapim

کارگردان: Merve Girgin

شبکه تلویزیونی: FOX


بازیگران‌ :

خلیل ابراهیم جیهان ، ملیسا دونگل ، سرکای توتونجو ، آیچا بینگول ، سرهات کیلیچ ، آلینا اوزگچن ، کارار اسلان ،  نیهان دوعا ، جرن مورای ، جانسو توسون ، بستمسو اوزدمیر ، محمت دنیز ساریکاش ، دوریم یاکوت

خلیل ابراهیم جیهان

 

ملیسا دونگل

 

 

سرکای توتونجو

 

 

آلینا اوزگچن

 

خلاصه داستان:

«سبد کثیف » داستان گروهی از زنان را روایت می کند که در یک مجتمع مجلل به عنوان خدمتکار مشغول به کار هستند. این سریال با خودکشی نظافتچی به نام مریم شروع می شود که خود را از پنجره ویلایی که در آن کار می کند به بیرون پرت می کند. خودکشی مریم، پر از راز، عمدتاً سونگول را که در همان مجتمع به عنوان نظافتچی کار می کند و دخترش ایلک گول که در دانشگاه مشغول به تحصیل است، تحت تاثیر قرار می دهد. کارگردان Merve Girgin این سریال را با شعار “ما خانه های آنها را تمیز می کنیم، نه قلب آنها” را آماده کرده است.

 

 

آنچه درباره این سریال باید بدانیم : 

داستان زن‌های خدمتکاری که همیشه توسط پولداران اذیت می‌شوند، موضوع جالبی برای بررسی در ادبیات و سینما است. این داستان‌ها معمولاً نگاهی به تفاوت‌های طبقاتی، قدرت و ضعف اجتماعی، و برخوردهای انسانی در جوامع مختلف دارند. این داستان‌ها ممکن است مسائلی چون تبعیض طبقاتی، اعتماد به نفس، امکانات و منابع مالی، انتقاد از قدرت و تأثیرات اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

در این داستان‌ها، زنان خدمتکار به عنوان شخصیت‌های اصلی یا ثانویه نقش می‌بینند و تعامل‌ها و روابط آن‌ها با کارفرمایان یا صاحبان مال و زندگی آن‌ها درون داستان به تصویر کشیده می‌شود. این نوع داستان‌ها می‌توانند به تأمل در مسائل اجتماعی و فرهنگی کمک کنند و نقدهای مهمی به ساختارها و تفکرات اجتماعی ارائه دهند.


💠 مشاهده همه قسمت های این سریال 💠

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!