سریال آزمون زندگی قسمت 222 دوبله فارسی

سریال آزمون زندگی قسمت 222 دوبله فارسی | سریال هندی آزمون زندگی قسمت ۲۲۲ از شبکه GEM TV

سریال آزمون زندگی قسمت ۲۲۲

با گروه فیلم و سریال بالیوودی نیوروز همراه باشید

جزییات این سریال:

ژانر سریال Kasautii Zindagii Kay درام و عاشقانه است. این اثر نخستین بار در تاریخ 25 سپتامبر 2018 (3 مهر 1397) بر روی آنتن شبکه Star Plus رفت. این مجموعه تلویزیونی طی دو فصل پخش شد و تعداد قسمت های سریال هندی آزمون زندگی مجموعا 468 قسمت بود و در تاریخ 3 اکتبر 2020 (12 مهر 1399) به پایان رسید.

 

خلاصه داستان این سریال جذاب:

داستان درباره دو جفت روحی متصل بهم است که راهی زندگی زمینی متفاوتی می‌شوند تا اینکه یکدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند. آنوراگ و پرنار کم‌کم با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم می‌شوند اما شعله‌های حسادت بدخواهان مانع راه این دو دلباخته می‌شود. آیا آنان می‌توانند با گرمای عشق خود از پس سختی‌ها برآیند؟

 

بازیگران این مجموعه:

اریکا فرناندز در نقش پررنا باسو

  • سن: 29 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند

اریکا جنیفر فرناندز (Erica Jennifer Fernandes) متولد 7 مه 1993 (17 اردیبهشت 1372) یک بازیگر و مدل اهل هندوستـــــان ست که در سینما و تلویزیون هند فعالیت می‌کند. او کار خود را با کاراکتر دکتر سونتاکشی بوسه در سریال هندی این عشق را چه بنامم (Kuch Rang Pyar Ke Aise Bhi) شروع کرد و با این نقش شناخته شد. اریکا در چند فیلم از جمله به خاطر تو (Ninnindale) و گالیپاتام (Galipatam) ایفای نقش داشت. اما نقطه عطف بازیگری این هنرپیشه به همین سریال آزمون زندگی برمی‌گردد که در هند پرطرفدار شد. این بازیگر تاکنون در یک برنامه اینترنتی به عنوان مجری و در چندین موزیک ویدیو حضور داشته است.

 

پارت سامتان در نقش آنوراگ باسو

  • سن: 32 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند

پارت لاگهاته (Parth Laghate) معروف به پارت سامتان (Parth Samthaan) بازیگر هندی متولد 11 مارس 1991 (20 اسفند 1369) است که با نقش‌های سیدارت سریال گمراه: پایان بی‌گناهی (Gumrah: End of Innocence) و پریتوی سریال بهترین دوستان تا ابد (Best Friends Forever) در این کشور مطرح شد. سریال این دوستی چطوره (Kaisi Yeh Yaariaan) نیز نقطه عطف بازیگری سامتان بود. این بازیگر در چندین سریال دیگر حضور پیدا کرده است و به زودی اولین فیلم سینمایی او اکران خواهد شد. پارت سامتان بازیگر نقش اصلی سریال هندی آزمون زندگی است.

 

 

لینک دانلود قسمت 222

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!