ایا فردا چهارشنبه تعطیل است تهران ۲۶ مهر ۱۴۰۳

اعلام عزای عمومی در سراسر کشور

🔹دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
🔹در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی  خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

در پی اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته‌شدن زنان و کودکان بیگناه شده است، دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعلام عزای عمومی در سراسر کشور کرده است. این اقدام نشان از انزجار و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و تضامن با مردم فلسطین دارد. همچنین، از سایر کشورها و مجامع بین‌المللی خواسته شده است تا به محکومیت این جنایت‌ها پرداخته و روابط خود با رژیم صهیونیستی را قطع کنند و نمایندگان این رژیم را از کشور‌های خود اخراج نمایند. این اقدام نشان از تعهد ایران به حمایت از حقوق مردم فلسطین و معترض به تعدد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در منطقه است.

 

با توجه به اعلام عزای عمومی در کشور به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، چهارشنبه در سراسر کشور ایران عزای عمومی اعلام شده و ادارات و مراکز عمومی تعطیل می‌باشند. (غیر رسمی)

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!