تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات مهر ۱۴۰۳

پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری تا پایان روز یکشنبه 30 مهر

🔸 دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد.

⚠️ نظرات خود را در پایین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید و نظرات همکاران خود را مشاهده نمایید ⚠️

🔸 علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران) گفت: سه ماه است که مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با یک یا نهایت دو روز تاخیر پرداخت می‌شود.

🔸 به گفته وی، تا پیش از این، پرداخت‌ها براساس جدول الفبای اعلامی صورت می‌گرفت ولی در سه ماه اخیر معمولاً در پرداخت‌ها یک روز تاخیر اتفاق افتاده است.

🔸 این فعال صنفی بازنشستگان اضافه کرد: بازنشستگان به خصوص حداقل‌بگیران در روزهای پایانی هر ماه با مشکل کمبود پول مواجه می‌شوند و این به دلیل ناچیز بودن مستمری‌ها امری طبیعی‌ست؛ از این رو پرداخت بدون تاخیر و طبق برنامه مستمری بازنشستگان کارگری اهمیت بسیار دارد

 

فردا زمان واریز حقوق بازنشستگی 1 آبان ماه 1402

💶  پرداخت حقوق بازنشستگی دوشنبه 1 آبان ماه ۱۴۰۲ بیش بازنشسته کشوری از در شهرستان ها و استان ها آغاز خواهد شد

اطلاعیه واریز حقوق مهر ماه بازنشستگان کشوری

 

 

توضیح صندوق بازنشستگی درباره ارسال پیامک حقوق

🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان ماه گذشته در پی ارسال پیامک حقوق برای بازنشستگان کشوری سوال و ابهامی ایجاد شده بود که امروز صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامکی به بازنشستگان توضیحی را ارائه کرده است که می خوانید

🟢👈بازنشسته محترم
احتراماً،ضمن عذرخواهي به دليل مشكلات سيستمي،عنوان پيامك واريز حقوق مرداد و شهريورماه جنابعالي،به اشتباه «برگشت» درج گرديده بوده كه بدين وسيله شرح صحيح آن «واريز حقوق» اعلام مي‌گردد.

 

بازنشستگان بانک صادرات ایران تجمع کردند

🔹صبح امروز تعداد کثیری از بازنشستگان بانک صادرات ایران در برج سپهر تجمع کردند.

🔹تجمع بازنشستگان که تعداد آن‌ها تا ۲۰۰ نفر نیز برآورد می‌شود، در حالی صورت گرفته که عصر امروز مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این بانک به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برگزار می‌شود.

🔹گفته می‌شود این تجمع که در شش سال اخیر بانک صادرات ایران بی‌سابقه است، در پی نارضایتی بازنشستگان از وضعیت معیشتی و همچنین درخواست تسویه مطالبات صندوق تأمین آتیه کارکنان برگزار شد.

🔹تعدادی از مدیران بانک صادرات ایران در جمع تجمع‌کنندگان حاضر شدند اما با فریادهای بازنشستگان مواجه شدند.

🔹سرپرست بانک صادرات ایران در جمع بازنشستگان حاضر نشد.

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!