ایا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ | تعطیلی ادارات اصفهان امروز ۲ آبان

 

با توجه به شاخص‌های کیفیت هوا در اصفهان و برای تداوم آلودگی هوایی در این منطقه، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد. شاخص‌های هوای ناسالم و حتی بنفش در برخی مناطق اصفهان نشان می‌دهد که کیفیت هوا مناسب برای حضور گروه‌های حساس نمی‌باشد. این وضعیت می‌تواند باعث تعطیلی مدارس و تدابیر احترازی اضافی برای مردم شود تا از تأثیرات منفی آلودگی هوا در مقابله با این شرایط محافظت کنند.

 

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص یک منطقه در وضعیت بنفش

🔹 شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه دوم‌آبان ماه با میانگین ۱۳۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
🔹بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان‌های ۲۵ آبان با ۱۲۶، میدان انقلاب با ۱۲۹، پارک زمزم با ۱۴۴، خیابان فرشادی با ۱۳۷، فیض با ۱۳۳، خیابان میرزا طاهر با ۱۲۰ و محله ولدان با ۱۲۱ AQI نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
🔹امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۷۳، بزرگراه خرازی و رهنان با ۱۵۱، زینبیه با ۱۵۹ و بولوار کاوه با ۱۵۶ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در کردآباد با ۲۲۷ AQI بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!