علت حادثه آتش سوزی مرکز (کمپ )ترک اعتیاد لنگرود گیلان + جزئیات آبان ۱۴۰۳

 

علت آتش‌سوزی کمپ‌اعتیاد لنگرود مشخص شد

🔹️معاون استاندار گیلان: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش‌گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش‌سوزی کل ساختمان در غافل‌گیری مددجویان و مسئولان‌ کمپ بوده‌ است.

🔹️رئیس کل دادگستری گیلان هم خبر داده برخی از مقصران احتمالی از جمله مدیر این مجموعه بازداشت شدند

 

علت آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دست بررسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:
🔹همچنان علت حادثه مرگبار آتش سوزی در مرکز کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دست بررسی است.
🔹برخی گمانه زنی‌ها درباره علت حادثه وجود دارد، اما هنوز نظر قطعی و کارشناسی اعلام نشده است.

 

کمپ ترک اعتیاد لنگرود: یک حادثه تلخ

آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود در استان گیلان به وقوع پیوست و متاسفانه منجر به از دست دادن جان بسیاری از مددجویان شد. این مقاله به بررسی و بیان جزئیات این حادثه و نقش‌های مختلف در آن می‌پردازد.

تبدیل شدن ساختمان به کمپ ترک اعتیاد:
با توجه به اطلاعات به دست آمده، ساختمان کمپ ترک اعتیاد لنگرود در گذشته به مربوط به آموزش و پرورش بوده و به نظر می‌رسد این ساختمان در اختیار این سازمان بوده است. در سال‌های اخیر، تصمیم به تبدیل این ساختمان به کمپ ترک اعتیاد گرفته شده است. هنوز مسئله اجاره‌دادن یا فروخته شدن این ساختمان توسط آموزش و پرورش مشخص نیست. این کمپ همچنین مجوزی از سازمان بهزیستی نیز دارد.

جزئیات حادثه:
آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود در یک زمانی وقوع پیوست که مددجویان در واقعیت خواب بودند. حسب اطلاعات به دست آمده، آتش از یکی از قسمت‌های داخلی ساختمان شروع شده و به سرعت به سایر اجزاء گسترش یافت. این حادثه بسیار خطرناک بوده و تعداد زیادی از مددجویان در محل رخسار شده و جان خود را از دست دادند. سوختگی آنها بالای ۹۸ درصد بوده است که وضعیت جسمی بسیار جدی و خطرناکی را نشان می‌دهد.

این حادثه تلخ در کمپ ترک اعتیاد لنگرود نشان می‌دهد که مسائل مرتبط با ساختمان‌ها و مجوزها باید به دقت بررسی شوند تا جلوی وقوع حوادث مشابه گرفته شود و بتوان از از دست رفتن جان انسان‌ها جلوگیری کرد. تحقیقات بیشتری نیاز است تا دلایل دقیق این حادثه مشخص شود و اقدامات پیشگیری بیشتری اتخاذ گردد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!