ایا فردا یکشنبه مدارس اصفهان تعطیل است 28 آبان 1403

کیفیت هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول

هم اکنون (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۷۸ AQI در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

آیا مدارس اصفهان یکشنبه تعطیل است؟

در حالی که آلودگی هوا به عنوان یکی از مسائل حیاتی در کلانشهرهای ایرانی مانند تهران، اصفهان، و مشهد مورد توجه قرار گرفته است، انتظار می‌رود که مدارس و مراکز آموزشی در این شهرها در معرض آلودگی هوا و شرایط ناسالم قرار بگیرند.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که آلودگی هوا برای روز یکشنبه 28 آبان به شدت بالا خواهد رفت که ممکن است منجر به تعطیلی مدارس گردد. از این رو، انتظار می‌رود که جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در شب امشب باشد تا تصمیمات لازم برای تعطیلی یا ادامه فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها اعلام شود.

منصور شیشه فروش، مسئول این جلسه، اعلام کرده است که جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای شب امشب برگزار خواهد شد و پس از بررسی شاخص‌های آلودگی هوا و نتیجه این جلسه، تصمیمی درباره تعطیلی مدارس و ادارات اعلام خواهد شد.

در همین راستا، منصور شیشه فروش اعلام کرد که هوای امروز جمعه در اصفهان در شرایط سالم قرار دارد و بر این اساس، تصمیمی برای تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای روز شنبه تا کنون اتخاذ نشده است.

با اطلاعاتی که امروز در دسترس است، هنوز هیچ اطلاعی درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان برای روز یکشنبه اعلام نشده است. اما با توجه به پیش بینی‌های آلودگی هوا، احتمال تعطیلی مدارس بسیار بالاست و در انتظار تصمیمات کمیته اضطرار هستیم.

برای اطلاع از آخرین اطلاعات، می‌توانید پس از برگزاری جلسه،به سایت‌ نیوروز مراجعه کنید ، همچنین می توانید نظرات خود را در مورد تعطیلی و آلودگی منطقه ای که هستید برای ما بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!