ایا مدارس اصفهان فردا یکشنبه تعطیل است ۵ آذر ۱۴۰۳

🔴 فوری | محسن منصوری استاندار تهران اظهار کرد: درخصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی امشب ساعت ۲۲ تصمیم گیری می شود.

🔴 #فوری/ مدارس استان اصفهان، فردا پنجم آذرماه تعطیل نیست

🔻مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طبق تصمیم‌گیری جلسه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، فردا پنجم آذرماه، مدارس استان تعطیل نخواهند بود.

🔻به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: به دنبال استمرار شرایط سکون جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان تشکیل شد.

🔻وی ادامه داد: با توجه به بررسی مؤلفه‌های جوی، شاخص میانگین ایستگاه های سنجش آلاینده های هوا و همچنین پیش‌بینی‌های هواشناسی، تصمیمی برای تعطیلی مدارس اعمال نشد.

🔻مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: اما مصوب شد، هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در فضای باز مدارس انجام نشود همچنین برنامه صبحگاه مدارس نیز در فضای باز برگزار نخواهد شد.

فوری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل میشود / مدارس و دانشگاه های اصفهان در آستانه تعطیلی به علت آلودگی هوا

منصور شیشه ،فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار :

🔹جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر امروز تشکیل خواهد شد و مصوبات آن تا پیش از ساعت ۲۰ امشب اعلام میشود
🔹با توجه به پیش بینی افزایش غلظت آلایندهها اعمال محدودیت برای روز یکشنبه ۵ آذر ،ماه امروز در کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوا مطرح و تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

نمایی از هوای شدیدا آلوده صبح امروز اصفهان

🔹هم اکنون (شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۴۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

با توجه به هشدارها و اعلامیه های هواشناسی در مورد اخطارهایی از موج جدید آلودگی هوا در کلان شهرها و شهرهای صنعتی با توجه به بالا بودن شاخص و وضعیت اضطرار برای همه گروه های جامعه همچنان در برخی نقاط شهر اصفهان شاهد خاموش کردن تابلوهای نشانگر آلودگی هوا هستیم تا به خیال مسئولین شاخص آلودگی برای شهروندان قابل رویت نباشد و این دلیلی بر تعطیل نکردن مدارس در این وضعیت آب و هوایی باشد و باعث پایین آمدن شاخص با خاموش کردن دستگاه ها باشد اما این اقدامی غیر حرفه ای از جهت پایین آوردن شاخص موجب نارضایتی شهروندان و کودکانی که مجبور به تنفس این هوا و حضور در مدارس هستند می شود ، با وجود برگزاری آنلاین کلاس های درس و فراهم بودن بستر شاد برای دانش آموزان چرا همچنان اصرار بر تعطیل نشدن مدارس است را هنوز نمیدانیم .

به امید فردایی بهتر و هوایی پاک برای نسل جوان کشور ، با خاموش کردن تابلوهای پایش آلودگی هوا نمی توان شاخص آلودگی را پنهان کرد و پایین آورد که موجب مرگ خاموش شهروندان خواهد شد .

امروز شنبه 4 آذر ماه تمامی مدارس و دانشگاه های استان اصفهان دایر است . باید بعد از ظهر امروز منتظر تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در مورد تصمیم گیری برای روز یکشنبه و تعطیلی مدارس باشیم

نظرات خود را برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!