ایا فردا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۱۱ آذر ۱۴۰۳

🔴 #تکمیلی غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان و چند شهرستان/ تشدید برخورد با منابع آلاینده هوا

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا یازدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد.

🔹وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

🔹همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

🔹شیشه فروش ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

فوری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان امروز تشکیل خواهد شد پایداری جو و افزایش غلظت آلایندهای جوی تا پایان هفته در اصفهان ادامه دارد / نتایج جلسه تا ساعت ۲۰ امشب اعلام خواهد شد

🔹منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

افزایش غلظت آلایندههای جوی بر اثر سکون و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه دارد و تشدید شرایط طی امروز و فردا شنبه خواهد بود.

🔹بر همین اساس جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان عصر امروز تشکیل خواهد شد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

هوای بشدت آلوده صبح جمعه اصفهان

فوری تداوم آلودگی هوا در کلانشهرها!/ احتمال گذر شاخص آلودگی اصفهان از عدد ۲۰۰ وجود دارد!!

⚠️ کلانشهر اصفهان، اوضاع بمراتب بحرانی تری نسبت به سایر کلانشهرها خواهد داشت و مطابق آنالیزهای ما، احتمال رسیدن شاخص آلودگی شهر اصفهان طی ساعت هایی از جمعه، به عدد عجیب و غریب ۲۰۰ و حتی گذر شاخص از آن عدد بالاست!

کلان شهر صنعتی مانند اصفهان این روزها با آلودگی هوایی شدید مواجه هستند که باعث افزایش نگرانی‌ها در میان مردم شده است. در این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس در اصفهان برای روز شنبه بسیار بالاست. افزایش پایدار آلاینده‌های هوا و کاهش کیفیت هوا به اندازه‌ای است که به نظر می‌رسد ممکن است مدارس در اصفهان تعطیل شوند.

به علاوه، جلسه کمیته اضطرار در این زمینه تا پایان امروز جمعه برگزار خواهد شد تا تصمیمات لازم درباره تعطیلی مدارس در این شهر اعلام شود. اطلاعات رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات مدارس اصفهان و وضعیت آلودگی هوا از طریق سایت نیوروز منتشر خواهد شد. این سایت از نظرات و نگرانی‌های کاربران در خصوص آلودگی هوا و تعطیلی مدارس برای روز شنبه در اصفهان استقبال می‌کند، که ممکن است در تصمیم‌گیری‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد.

پس با ما باشید و برای ما نظرات خود را بنویسید .

هوای اصفهان آلوده است

🔺شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت نه صبح امروز پنجشنبه نهم آذر با میانگین ۱۴۴ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!