تاریخ واریز حقوق مستمری بگیران بانک رفاه آذر 1403

مطابق برنامه‌زمانی مربوط به واریز حقوق مستمری بگیران بانک رفاه در ماه آذر سال ۱۴۰۲، از تاریخ بیستم آذرماه این واریزها به شیوه‌ای سازمان‌دهی شده بر اساس حروف الفبا آغاز خواهد شد. این اقدام جهت پرداخت حقوق مستمری به گروهی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران بانک رفاه است که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

بانک رفاه طبق برنامه‌زمانی معین، از تاریخ ۲۰ آذرماه آغاز به واریز حقوق مستمری‌ها به افراد مستحق خود خواهد کرد. این اقدام از طریق سیستم سازمان‌مندی بر اساس حروف الفبا انجام خواهد شد و از طریق این روش، افراد مشمول می‌توانند انتظار داشته باشند که در تاریخ مشخص شده، مستمری‌های خود را دریافت کنند. این اقدام نشان از توجه ویژه بانک رفاه به نیازهای مالی گروه‌های مستضعف و مستحق به خصوص در دوران زمستانی و نیازمند به پشتیبانی مالی است.

پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران در آبان ماه سال جاری

🔹️ دکتر اسماعیل للـه گانی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی از سوی بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در آبان ماه سال جاری خبر داد.

🔹مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: این مرحله، چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری است.

🔹 با پرداخت این تسهیلات، از ابتدای امسال جمعاً ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت شده است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!