علت فوت ناصر طهماسب | علت مرگ ناصر طهماسب

علت درگذشت ناصر طهماسب: درگذشت و خاکسپاری ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت در سکوت خبری

ناصر طهماسب، یکی از دوبلوران برجسته و صدای ماندگار دنیای دوبله در ایران، پس از دو هفته دچار سکته مغزی شد و در اثر این حادثه در بیمارستان بستری شد. در ادامه این دوره بستری، او درگذشت و پیکر او روز گذشته یکم دی ماه با حضور خانواده و دوستان نزدیکش در مراسمی با احترام و آرامش به خاک سپرده شد.

در توضیحی کوتاهی که از سوی فرزند او داده شد، اعلام شد که خانواده از طریق برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری ناصر طهماسب در سکوت خبری، به احترام و در همان راستا که پدرش همواره از خصوصیات خود برای حفظ حریم خصوصیش استفاده می‌کرد، اقدام کرده‌اند.

ناصر طهماسب با داشتن سابقه حرفه‌ای طولانی در دوبله از سال ۱۳۴۰، هنر خود را تمرین کرد. او یکی از توانمندترین دوبلوران با قابلیت ارائه تیپ‌های گوناگون و لهجه‌های متنوع در نقش‌های جدی و کمدی بود. صدای او باعث یادآوری نقش‌های معروف هنرمندانی مانند هارولد لوید، جک نیکلسون، جیمز استوارت، همفری بوگارت و سایر هنرمندان معروف در دنیای سینما و تلویزیون بود.

در مراسم خاکسپاری ناصر طهماسب، حضور اعضای خانواده، دوستان و همکاران نزدیک او، در یک فضای احترام‌آمیز و بدون حضور رسانه‌ها و رسانه‌ای شدن، احترام و حرمت به اراده و خواسته‌های او را نشان داد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!