فیلم نامادری ارومیه نی نی سایت | نامادری ارومیه نی نی سایت

 

بازداشت نامادری بی‌رحم و مرگ آوا دختر 4 ساله 

خبری از ضرب و جرح وحشیانه نامادری در برابر دو فرزندخواندەی خود منتشر شد، که بر اثر آن، یکی از بچه‌ها وارد کما شده و وضعیتش جدی است. این حادثه خشونت آمیز منجر به بازداشت نامادری توسط دستگاه قضایی آذربایجان غربی شده و وی به زندان زنان آذربایجان غربی منتقل شده است.

در مراحل ابتدایی این پرونده، که از نظر عمومی و انقلابی است، متهمه به جرم ضرب و جرح عمدی بازداشت شده و وارد محیط زندان شده است. زندانی شدن نامادری این اتفاق وحشتناک که در فضای مجازی دست به دست می‌شود را به حدی تکان‌دهنده کرده که تصاویر و ویدیوهایی از رفتار خشونت‌آمیز او با کودک چهارساله منتشر شده است.

دخترک چهار ساله بعلت خشونت وحشیانه که به او وارد شده، همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیتش به دلیل خونریزی شدید از شرایط جدی رنج می‌برد.

نامادری ارومیه‌ای اصالتا اهل قطورخوی است. این حادثه ناپسند بعد از طلاق میان والدین دختر بوجود آمده است و در نتیجه ازدواج پدر با یک زن دیگر، خشونت و تجاوزهای مکرری به طفل ایجاد شده است.

بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد دخترک دچار آسیب‌های جسمی و روانی جدی شده است و زخم‌ها و آسیب‌های قابل رویتی بر روی بدنش مشهود است.

ویدیوهای انتشاری نشان می‌دهد که این زن بارها به طفل خود ضربه وارد می‌کند و با وحشتناک‌ترین شیوه‌ها او را مورد شکنجه و آزار قرار می‌دهد.

با توجه به افزایش حوادث خشونت آمیز در جامعه، تقاضا داریم که هر گونه موردی از خشونت فیزیکی و روحی بین والدین و فرزندان یا بد سرپرستان کودکان را به اورژانس اجتماعی کشور گزارش دهید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!