ثبت نام سهام عدالت جاماندگان بهزیستی با کد ملی ۱۴۰۳

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت مددجویان بهزیستی کی واریز میشود ۱۴۰۲ استعلام چقدر است خبر خوش برای به کجا مراجعه کنند آخرین

تخصیص سهام عدالت به مددجویان بهزیستی

شورای‌عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، چند روز پیش، تصویب کرد که به سه میلیون و پانصد هزار نفر از اعضای کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران، مبلغ ده میلیون تومان سهام عدالت تخصیص داده شود.

اگرچه جزئیات مختصری از تعداد مددجویان بهزیستی که از این تصمیم بهره‌مند خواهند شد اعلام نشده است، اما بر اساس گزارش‌ها، حدود چهار میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۸۷ نفر از این گروه سهام عدالت دریافت کرده‌اند.

عبداله کرم‌زاده، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت که تا کنون اطلاعات دقیقی از تعداد مددجویان بهزیستی که سهام عدالت دریافت کرده‌اند، در دسترس نیست. وی افزود: “در حال حاضر، چهار میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۸۷ نفر از مددجویان بهزیستی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.”

کرم‌زاده اظهار کرد که حدود دو میلیون و چهارصد و هفتاد و دو هزار نفر هنوز هیچ گونه سهمی از سهام عدالت دریافت نکرده‌اند. او ادامه داد: “لیست افراد محروم از سهام عدالت به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شده است تا سهام عدالت این افراد نیز صادر شود. به طور کلی، ۷ میلیون ۲۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.”

با تاکید بر اهمیت ویژه این تصمیم در زندگی اقتصادی این افراد، انتظار می‌رود که در آینده نه چندان دور، تمامی مددجویان بهزیستی از این بستر حمایتی بهره‌مند شوند. اطلاعات دقیق‌تر از وضعیت سایر مددجویان و زمان تخصیص سهام به آنها از طریق پیگیری‌های خبرگزاری مهر قابل دستیابی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!