آیا شنبه مدارس کرمان تعطیل است ۱۶ دی ۱۴۰۳

🔴 امتحانات داخلی نوبت اول مدارس استان کرمان با یک هفته تأخیر برگزار می‌ شوند 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هم وطنان گرانقدر به ویژه تعدادی دانش آموزان عزیز،  امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان کرمان با یک هفته تأخیر از ۲۳ دی برگزار می‌شود اما کلاس های درس به صورت حضوری دایر بوده و مدارس تعطیل  نیستند. امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

با توجه به تصمیم اعلام عزای عمومی برای سه روز پنج‌شنبه، جمعه و شنبه در کرمان به دنبال حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله موزه‌ها، سینماها، نمایش‌ها، نگارخانه‌ها، اجراهای موسیقی، گالری‌ها و کنسرت‌ها برای روز پنج‌شنبه تعطیل اعلام شده است. اما تا کنون اعلامی از مسئولین درباره تعطیلی مدارس کرمان برای روز شنبه صورت نگرفته است. به منظور دریافت آخرین اطلاعات و اعلام تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس در شهر کرمان، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های معتبر مانند نیوروز اطلاع‌رسانی را دنبال کنید.

با توجه به عزای عمومی که در کشور اعلام شده است و همه فعالیت‌های هنری و فرهنگی از جمله موزه‌ها، سینماها، نمایش‌ها، نگارخانه‌ها، اجراهای موسیقی، گالری‌ها و کنسرت‌ها در روز پنج‌شنبه (۱۴ دی) تعطیل می‌باشد. با این حال، تا کنون اعلامیه‌ای درباره تعطیلی مدارس کرمان برای روز شنبه منتشر نشده است. برای اطلاع از وضعیت تعطیلی مدارس در کرمان در روز شنبه، می‌توانید اخبار مرتبط را از منابع معتبری همچون سایت‌های خبری معتبر و پیشروی یافته چک کنید.

تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس کرمان برای روز شنبه اعلام نشده است و در صورت اعلام تعطیلی اخبار تعطیلی مدارس را از سایت ما پیگیری کنید و همراه ما باشید .

همه فعالیت‌های هنری فردا تعطیل خواهد بود

🔹با توجه به اینکه فردا پنج‌شنبه (۱۴ دی) در کشور عزای عمومی اعلام شده فردا همه فعالیت فرهنگی – هنری اعم از موزه، سینماها، نمایش‌ها، نگارخانه‌ها، اجراهای موسیقی، گالری و کنسرت‌ها تعطیل است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!