ایا کالابرگ فجرانه از یارانه کسر میشود | ایا کالا برگ فجرانه به همه تعلق میگیرد

آیا کالابرگ فجرانه به همه تعلق می گیرد؟ جزییات جدید از افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه این ۷ دهک

در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای سه ماه، با اعمال یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی برای دهک‌های یک تا هفت درآمدی که تعداد آن‌ها به ۶۱ میلیون نفر می‌رسد، طرحی اجرایی شده است. این طرح، با خرید از فروشگاه‌های متصل به آن، افراد را تا سقف ۲۲۰ هزار تومان افزایش یارانه می‌دهد.

دریافت این یارانه تشویقی که به صورت اعتبار در حساب افراد شارژ می‌شود، هیچ پیش‌شرطی ندارد. فقط کافی است فرد از اقلام سبد کالایی، شامل ۳ لیتر شیر کم‌چرب، ۴۰۰ گرم پنیر، دبه ۲.۵ کیلو ماست کم‌چرب، یک کیلوگرم تخم مرغ، یک کیلوگرم گوشت مرغ، یک بسته ۸۱۰ گرم روغن مایع، یک بسته ۷۰۰ گرم ماکارونی، ۲ کیلو برنج، یک کیلوگرم قند و شکر، و نیم کیلوگرم گوشت، خرید کند. مابه‌التفاوت قیمت روز این اقلام با قیمتی که مربوط به سال ۱۴۰۱ است، به صورت اعتبار مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی دریافت خواهد کرد.

استعلام دهک خانوار با کد ملی

برای انجام استعلام درباره دهک‌بندی یارانه معیشتی با استفاده از کد ملی، لازم است سرپرست خانوار وارد سامانه حمایت دهک بندی شود و از طریق آن، وضعیت دهک خانواده قابل مشاهده است.

همچنین، خانوارها برای دریافت اطلاعات جدیدتر درباره دهک بندی خود می‌توانند به سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.

وقتی که وارد سامانه دهک بندی خانوار می‌شوید، امکان بررسی و پیگیری واریز یارانه معیشتی برای متقاضیان فراهم است. این اقدام به منظور اطمینان از دریافت بهتر خدمات برای همه افراد مستحق می‌باشد.

مردم برای استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی عجله نکنند

🔹مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: مردم برای خرید از یارانه تشویقی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی عجله نکنند، چرا که تا هفدهم هر ماه فرصت برای انجام این کار دارند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!