ایا سهام عدالت واریز شد امشب مهر ۱۴۰۳

 

سود سهام عدالت احتمالا پایان آذر ماه واریز می‌شود

مجید عشقی، رییس سازمان بورس:
🔹 درخصوص سود سهام عدالت با توجه به اینکه شرکت‌ها به صورت تدریجی این کار را انجام می‌دهند اختلاف چند ماهه را شاهد هستیم و هنوز نهایی نشده است، اما احتمالا در تاریخ‌های مشابه سال گذشته، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
🔹سال ۱۴۰۱ سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ طی دو مرحله واریز شد. روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

 

مجید عشقی در پاسخ به سوال خبرنگار تیترکوتاه در خصوص بسته بودن سهام عدالت استانی گفت: سهام عدالت منافع ۵۰ میلیون نفر را شامل می‌شود

🔹قطعا در شرایطی که اعضای هئیت مدیره سهام عدالت استانی انتخاب نشده باز شدن نمادهای استانی منفعت آنچنانی نداشت و صرفا باعث ضرر به دارایی سهامداران می‌شد که اکنون لطمه‌ای وارد نشده است.

🔹از زمانی که بسته شده است نوسان مثبت داشته اما در تلاشیم با همراهی همه اعضای شورا و کسانی که در برگزاری مجامع دخیل هستند به زودی سهام عدالت استانی بازگشایی شود.

 

سود سهام عدالت بصورت یک مرحله‌ای پرداخت نمی‌شود

🔹رئیس سازمان بورس: با توجه به زمان‌بندی پرداخت سود توسط شرکت‌ها قطعا سود سهام عدالت یک مرحله‌ای قابل پرداخت نیست

 

تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت توسط دولت به وقوع یک فاجعه در کشور منتهی می شود/ رئیس مجلس با تشکیل جلسه فوق العاده با وزیر اقتصاد مانع از این اقدام شود

🔹علیزاده نماینده مردم سپیدان در تذکر شفاهی خطاب به رئیس مجلس گفت:
پیگیری وزیر اقتصاد در ارتباط با نحوه تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت بسیار نگران کننده است.

 

آغاز فرآیند انتقال #سهام_عدالت متوفیان به وراث از هفته آینده

✅👈رئيس سازمان بورس در خصوص وضعیت سهام عدالت #متوفیان: قوه قضاییه سرویسی در اختیار سازمان بورس قرار داده‌ تا تقسیم قهری سهام عدالت بین وراث انجام شود.

✅👈از هفته آینده فراخوان خواهیم داد که وراث متوفیان سهام عدالت به دفاتر کارگزاری مراجعه و انتقال قهری انجام شود. البته با توجه به تعداد بالای فوت شده‌ها در چند سال گذشته، فراخوان در چند مرحله انجام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!