ایا احمدی نژاد از ایران رفت | علت خروج احمدی نژاد از ایران

 

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران، به تازگی به کشور گواتمالا برای انجام امور کاری سفر کرده و هیچ گونه اعلامی در خصوص مهاجرت به کشور دیگر نداشته است. او پس از انجام امور مرتبط با سفر خود، به کشور ایران بازخواهد گشت.

 

دکتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا ، امروز (پنجشنبه) جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان»، عازم این کشور در آمریکای مرکزی می شود.

بر اساس دعوت بعمل آمده، قرار است این سمپوزیوم، کار خود را با سخنان دکتر احمدی نژاد آغاز کند.

 

دولت بهار : پاسپورت احمدی نژاد عودت داده شد و مانع سفر وی رفع شده است.

صابرین نیوز:احمدی نژاد تعهد داد، مجوز سفر گرفت

رسانه صابرین نیوز مدعی شد:

🔹بر اساس اخبار واصله از منابع آگاه، به دنبال اصرار آقای احمدی نژاد برای سفر به کشور گواتمالا، پس از تعهد ایشان مبنی بر قبول مسئولیت در خصوص ملاحظات سیاسی و امنیتی و پیامدهای احتمالی این سفر برای ایشان، نهادهای ذیربط با انجام آن موافقت کرده اند.

🔹 چندی پیش دفتر محمود احمدی نژاد و بعضی از اطرافیان او با ادعای بروز مخاطرات امنیتی، خواستار افزایش سطح حفاظت از وی و اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتر در اطراف محل زندگی او شده بودند.

همشهری آنلاین : احمدی نژاد و هیاهوی پرحاشیه برای یک پرواز

🔹با توجه به وجود شرایط بی ثبات سیاسی در گواتمالا و گزارش‌هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، عوامل امنیتی با سفر احمدی نژاد در این مقطع زمانی مخالفت کردند و به وی توصیه شد با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهد، چراکه به تازگی یعنی ۲۷ شهریورماه سال جاری وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران اعمال می‌کند. معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا، مدعی شد «بازداشت نادرست شهروندان آمریکا» دلیل تحریم محمود احمدی‌نژاد بوده است.

 

صابرین نیوز با انتشار این فیلم از تحصن محمود احمدی نژاد در فرودگاه خبر داده است

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!