بلیت بازی تراکتور استقلال خوزستان | بلیط فروشی تراکتور استقلال خوزستان

 

تیم فوتبال تراکتور قصد دارد با پیروزی در مقابل تیم استقلال خوزستان راهی از پیروزی‌های متوالی شود. سرمربی تیم تراکتور، پاکو خمز، در یک نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد که تیمش به تدریج پیشرفت می‌کند و این بازی فرصتی است تا سلسله پیروزی‌ها را آغاز کنند.

وی افزود که در بازی‌های گذشته به ارتقای کیفیت فوتبال تیم نیاز داشته‌اند و بازی به بازی پیشرفت کرده‌اند. او همچنین به پیروزی مهم تیمش مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و امیدوار است که در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز با ادامه پیشرفت‌های تیمش به پیروزی دست یابند.

خمز در مورد آب و هوای اهواز و تاثیر آن بر بازی تیمش نیز صحبت کرد و توضیح داد که از وضعیت آب و هوایی اهواز آگاه نیستند، اما احتمالاً بازی مشابه بازی مقابل مس رفسنجان خواهد بود. او تاکید کرد که بازی مقابل تیم‌هایی که به خوبی دفاع می‌کنند، سخت است و نیاز به صبر و تدابیر خاصی دارد.

درباره محرومان و مصدومان تیم، خمز اعلام کرد که تنها غائب تیم برای دیدار با استقلال خوزستان محمد نادری است و سایر بازیکنان آماده به میدان رفتن هستند. این نشست خبری مرتبط با فرصت تیم تراکتور در دیدار با استقلال خوزستان و اهداف آن در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است.

بازی در ورزشگاه غدیر اهواز راس ساعت 21:30 شنبه 11 شهریور برگزار می شود و طرفداران می توانند برای خرید بلیت اقدام کنند

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!