ایا مورایس از سپاهان جدا شد | علت جدایی مورایس از سپاهان

منوچهر نیکفر: مورایس می‌خواهد از ایران برود!

پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با 4 اخراجی برای طلایی‌پوشان از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر، مدیرعامل سپاهان، رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند.

نیکفر درباره احتمال ترک ایران از سوی سرمربی پرتغالی گفت: «آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن 4 امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار 6 امتیاز از تیم ما گرفتند.»

ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر و به ویژه داوری‌های جنجالی بالاخره توانسته یکی از آرام‌ترین مربیانی که در طول تاریخ به فوتبال ایران آمده را هم اینطور عصبانی کند. من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران این‌چنین ناعادلانه پیش برود

نیکفر درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد: «ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.»

شاکی از همه‌جا؛ باشگاه سپاهان به CAS شکایت می‌کند!

🔹باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با هدف آنچه احقاق حق این باشگاه خوانده است، به دادگاه عالی ورزش(کاس/CAS) شکایت خواهد کرد.

🔹این باشگاه به‌رغم بازگشت چهار امتیاز کسرشده در پرونده نقض قانون سقف قرارداد، در سه بازی اخیر خود شکست خورد و حالا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در پرونده محرومیت ۶ بازیکن این تیم و همچنین بابت آنچه اشتباهات فاحش داوری خوانده است، به CAS شکایت خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!