بلیت بازی استقلال و سپاهان | بلیط بازی استقلال و سپاهان ورزشگاه آزادی ۸ اسفند ۱۴۰۳

بلیت فروشی دیدار استقلال و سپاهان آغاز شد

🔹️ در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان روز سه‌شنبه، هشتم اسفند از ساعت ۱۷:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
🔹️ دقایقی پیش سامانه بلیط فروشی این جدال فعالیت خود را آغاز کرده است. هواداران دو تیم می‌توانند از طریق سایت https://footballeticket.ir/ برای خرید بلیط اقدام کنند.

آغاز فروش بلیط بازی استقلال و سپاهان: منتظر اطلاعیه‌های رسمی باشید

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور، بازی بین تیم‌های استقلال و سپاهان است. این دیدار به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزان فوتبالی این باشگاه‌ها برای برگزاری یک مسابقه فوق‌العاده تدارک دیده‌اند.

هواداران و طرفداران این دو تیم برای حضور در این دیدار منتظر آغاز فروش بلیط هستند. از آنجایی که تاریخ و ساعت دقیق اعلام شده است، به زودی اطلاعیه‌های رسمی از طریق رسانه‌ها و وبسایت‌های معتبر فروش بلیط منتشر خواهد شد. بنابراین، علاقه‌مندان به حضور در این دیدار باید منتظر اطلاعات رسمی شروع فروش بلیط باشند.

با اعلام لینک خرید بلیط، علاقمندان می‌توانند به سرعت بلیط خود را تهیه کرده و حضور خود را در این دیدار مهم اعلام کنند. به همین منظور، توصیه می‌شود که از رسانه‌های معتبر و موثق برای کسب اطلاعات استفاده کنید و به روز باشید.

🔹️استقلال – سپاهان به میزبانی ورزشگاه آزادی / ۸ اسفند ماه ساعت ۱۷:۱۵

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!