ایا فردا مدارس تهران تعطیل است ؟ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ | تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی تهران سه شنبه 28 آذر

🔴 یک مقام در استانداری تهران: با توجه به تداوم و تشدید آلاینده‌ها این احتمال وجود دارد که سه شنبه کلیه مقاطع تحصیلی تهران تعطیل شود.

 

🔴 مدارس ابتدایی تهران فردا «غیر حضوری» است

🔴#فوری معاون استاندار تهران: تعطیلی کودکستان‌ها و مدارس استثنايی در كليه مقاطع و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران به غير از شهرستان‌های رباط كريم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس تصمیم  کمیته اضطرار آلودگی هوا استان و با توجه به نامه دانشگاه علوم پزشکی، کودکستان‌ها، مهدهای كودک و مدارس استثنايی در كليه مقاطع تحصيلی تعطيل و همچنين مدارس ابتدایی استان تهران به غير از شهرستان‌های رباط كريم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

🔴 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان عصر امروز برگزار می‌شود.

تهران سه شنبه هم تعطیل میشود؟شاخص آلودگی هوای دهکده المپیک تهران به مرحله خطرناک ۲۰۰ رسید

هوای تهران در شرایط قرمز و خطرناک است

🔹️براساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط قرمز است.

🔹یک مقام در استانداری تهران: با توجه به تداوم و تشدید آلاینده‌ها این احتمال وجود دارد که سه شنبه کلیه مقاطع تحصیلی تهران تعطیل شود.

تصمیمات درباره تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه برای تهران واقعاً به شرایط هوایی و سطح آلاینده‌ها بستگی دارد.

به دلیل شرایط نامساعد هوایی و آلودگی شدید در تهران، تصمیمات در مورد تعطیلی مدارس معمولاً توسط مقامات مربوطه یعنی کارگروه اضطرار آلودگی هوای منطقه اتخاذ می‌شود. برای اطمینان از وضعیت دقیق و تصمیمات نهایی درباره تعطیلی مدارس تهران در روز سه‌شنبه، بهتر است اخبار تعطیلی مدارس سایت خبری نیوروز را دنبال کنید.

🔹طبق پیش‌بینی هواشناسی استان تهران، از سه شنبه با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دنبال کردن اطلاعات از سامانه‌های هواشناسی و اعلامات رسمی در فضای مجازی یکی از راه‌های به‌روز بودن در این خصوص است.

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!