ایا فردا مدارس قزوین تعطیل است چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳

تعطیلی تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش، در سرتاسر استان قزوین، طی روز چهارشنبه‌ نهم اسفند ماه در نوبت صبح و  بعداز ظهر

🔹️با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمام استان، طی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نوبت صبح و  بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

🔹همچنین تمامی مدارس شهرستان های بوئین زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

تمامی مدارس شهرستان های بوئین زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد

با توجه به سرمای هوا و ورود سامانه پرقدرت بارشی مدارس قزوین برای روز چهارشنبه نیز تعطیل اعلام خواهد شد ، اما همچنان توصیه می شود که منتظر اعلام خبر رسمی از سوی آموزش و پروش استان باشیم . به محض اعلام خبر اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

مدارس قزوین در نوبت بعدازظهر سه شنبه نیز تعطیل اعلام شد .

اطلاعیه تکمیلی درباره فعالیت مدارس قزوین در روز سه‌شنبه

🔹آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه تکمیلی از غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس شهرستان آوج در تمامی مقاطع تحصیلی، طی روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه، در ۲ نوبت صبح و عصر خبر داد.

آموزش و پرورش اعلام کرد : مراکز پیش دبستانی ، ابتدایی و استثنایی نوبت صبح و عصر شهرستان قزوین به جز مناطق الموت شرقی و غربی ، طارم و کوهین فردا غیرحضوری است.

🔹️پیش از این مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آبیک هم برای فردا غیر حضوری اعلام شده بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!