ایا فردا مدارس اردبیل تعطیل است چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳

اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه فعالیت مدارس در روز چهار شنبه ‼️

🟡به دلیل برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
🟡همچنین در کوثر کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری خواهد بود.
🟡در خلخال نیز دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری خواهد بود.

احتمال تعطیلی مدارس در مقاطع بالاتر نیز برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است که اطلاعیه تعطیلی تا ساعات آینده خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد .

کاهش شدید دما برای این مرکز استان در نظر گرفته شده است که همین باعث افزایش مصرف گاز خواهد بود و سبب افت فشار می شود که برای مقابله با قطعی گاز تعطیلی ادارات و مدارس در نظر گرفته خواهد شد .

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲     

🔹به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹همچنین در خلخال دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری خواهد بود.

حرف مردم

با سلام و عرض ادب من الان این اطلاعیه که آموزش و پرورش زد رو دیدم اومدم بگم که من یک دبیرستانی هستم و الان منی که صبح اول وقت میرم می ایستم تا تاکسی بیاد تو این سرما باید چیکارکنم؟ از اونجا بعد میرم مدرسه که در مدرسه ما شفاژ وجود ندارد و از اول زنگ تا آخر زنگ از سرما یخ میزنیم. از شما خواهشمند است لطفاً به این وضعیت ما در این مدرسه رسیدگی کنید و این هم بگویم که اگر به من اتفاقی بیوفتد از آموزش و پرورش شکایت خواهم کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!