ایا فردا شنبه مدارس کرمانشاه تعطیل است 19 اسفند 1403

ورود سامانه بارشی به کشور

🔹در آذربایجان‌غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، ایلام، چهارمحال‌وبختیاری و خوزستان بارش برف و باران و باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

🔹جمعه در برخی نقاط شمال‌غرب، غرب جنوب‌غرب، سواحل شمالی، شمال‌شرق، جنوب و ارتفاعات البرز و زاگرس بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

چشم انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده

🔻 بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، در روزهای پنجشنبه و جمعه، با ورود موجی ناپایدار به جو منطقه، شرایط برای بارش‌هایی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان فراهم می‌شود.

🔻بارش، در روز پنجشنبه تا صبح جمعه و در نیمه شرقی و نواحی شمالی، نمود بیشتری خواهد داشت. شایان ذکر است؛ تشدید نسبی وزش باد در روز پنجشنبه، ممکن است طی ساعاتی از اواخر پنجشنبه تا صبح جمعه، هوا را بخصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود کند.

🔻 به دنبال این وضعیت، موج ناپایدار دیگری، از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.

🔻همچنین از امروز تا روز دوشنبه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

احتمال تعطیلی مدارس کرمانشاه برای روز شنبه وجود دارد که در صورت دریافت خبر رسمی از سوی اداره آموزش و پرورش اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!