ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید میشود فروردین ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور: فرصتی برای داوطلبان

با اعلام اخبار جدید از سوی مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش، به طور رسمی تأیید شد که فردا، یعنی یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال جاری است. این تصمیم، به داوطلبان بیش از ۳۳۰ هزار نفری که تمایل دارند در این آزمون شرکت کنند، فرصتی دوباره برای ثبت‌نام و انتخاب رشته تحصیلی خود می‌دهد.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از تاریخ سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده و تا فردا، یعنی یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ادامه دارد. داوطلبان باید از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش ثبت‌نام خود را انجام دهند و به انتخاب رشته‌های مختلف بپردازند.

این اقدام از سوی سازمان سنجش، به داوطلبان فرصتی دوباره برای شرکت در آزمون سراسری فراهم می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تا بهترین انتخاب رشته تحصیلی خود را انجام دهند. از این رو، همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در این آزمون دارند، تا فردا فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را انجام دهند و به رشته دلخواه خود دست یابند.

هزینه ثبت‌نام کنکور سراسری امسال :

⬅️ 208 هزار تومان + 10 هزار تومان هزینه پیامک

🟡هزینه ثبت‌نام کنکور پارسال :

⬅️ 130 هزار تومان + 3 هزار تومان هزینه پیامک

📌ثبت‌نام کنکور تیر 1403 از 7 فروردین شروع می شود و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

صفر تا صد ثبت نام در نوبت دوم کنکور سراسری

🔹ثبت‌نام از روز سه‌شنبه به‌تاريخ 1403/01/07منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان آغاز و در روز یکشنبه به‌تاريخ 1403/01/12پايان مي‌پذيرد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در اين آزمون ثبت‌نام نمايند.

🟡هزينه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ 2/080/000 (دو میلیون و هشتاد هزار) ريال است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه می‌بایست نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

🔹داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال 1402  هستند لازم است جهت انتخاب‌رشته و گزینش در اين آزمون ثبت‌نام نمایند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.

جزییات ثبت‌ نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ 1403 ✔️

🔴ثبت‌نام در این نوبت از ۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارک یا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

🟡تذکر 1️⃣ : همه متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی (نظام ۳-۳-۶) که توسط وزارت آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال برگزار می‌شود، اقدام کنند.
🟡تذکر 2️⃣ : داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربری ثبت‌نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و ویرایش به هیچ‌وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسؤولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربری کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

🔹هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه باید نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام کنند.

🔹تبصره 1️⃣ – هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند در یکی از گروه‌های پنج گانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی ۱ (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شرکت کند.
🔹تبصره 2️⃣ – چنانچه تمایل به ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی دارید، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) پرداخت کنند.
🔹 تبصره 3️⃣ – متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام کرده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به انتخاب این‌گونه رشته‌ها اقدام کنند.

📌سایر شرایط و ضوابط مهم :

🟡داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌رشته و گزینش در این آزمون ثبت‌نام کنند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سوالات آزمون را ندارند.
🟡به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

آغاز ثبت نام کنکور اختصاصی دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)

🔹ویژه آقایان

📌مهلت ثبت نام تا تاریخ 1403/01/15

🔹زمان آزمون 20 و 21 اردیبهشت ماه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!