چرا حقوق بنیاد شهید واریز نشده | چرا حقوق فروردین بنیاد شهید واریز نشده ۱۴۰۳

طبق پیگیری های انجام شده تا پایان فردا حقوق ها واریز خواهند شد . با ما باشید .

مشمولین ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و نحوه محاسبه فوق‌العاده ایثارگری مربوط به آن

🔹مشمولین:

🔸جانبازان (۲۵%) و بالاتر
آزادگان (با هر مدت اسارت)
همسران و فرزندان شهدا

🔵👈میزان رقم ریالی فوق‌العاده ایثارگری موضوع ماده (۵۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، معادل ۲۵٪ حداقل حقوق کارکنان دولت است.

🔵👈به موجب بخشنامه ۸۷۵۱۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ سازمان اداری و استخدامی کشور، در تمامی نظام‌های پرداخت که از رقم “حداقل حقوق” در محاسبه برخی فوق‌العاده‌ها (از جمله فوق‌العاده ایثارگری و فوق‌العاده ماموریت روزانه) نام برده شده است، رقم ۲۹،۶۵۸،۰۰۰ ریال (که در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافته) ملاک عمل خواهد بود.

🔵👈با توجه به مراتب فوق، در سال ۱۴۰۳، رقم ریالی فوق‌العاده ایثارگری (موضوع ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) برای مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، برای اولین بار، بصورت یکسان به شرح زیر می‌باشد:

۳۵،۵۸۹،۶۰۰ ✖️ ٪۲۵ = ۸،۸۹۷،۴۰۰

🔵👈 ذکر این نکته ضروری است که به موجب دادنامه شماره ۳۹۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ هیات عمومی دیوان عدالت اداری، پرداخت توامان این فوق‌العاده و فوق‌العاده ایثارگری موضوع بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری بلامانع است.

تعویق بررسی تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان در صحن علنی

🔹️ اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» و اینکه آیا این قانون در بودجه 1403 نیز تکرار می‌شود گفت:

🔹️کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه عصر  صحن علنی مجلس شورای اسلامی پیشنهادی را مطرح خواهد کرد که در آن قانون قبلی درباره تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران برای آن دسته از عزیزانی که نتوانستند از قانون قبلی استفاده کنند در قالب دیگری اجرا شود.

🔹️مجلس شورای اسلامی در این روزها در حال بررسی ابعاد مختلف لایحه بودجه سال 1403 است و بنابر اعلام ولی اسماعیلی،رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،به نظر می‌رسید که این پیشنهاد کمیسیون اجتماعی در دومین جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه دوم بهمن‌ماه)صحن علنی مجلس مطرح شود. با این وجود اما این پیشنهاد تا این لحظه در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

🔹️اما دومین جلسه نوبت عصر امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم حضور برخی نمایندگان و به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر، لغو شد و صحن برای بررسی موارد ارجاعی از لایحه بودجه،در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گرفت./کارمند نیوز

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!