پیگیری واریز نشدن یارانه معیشتی | چرا کالابرگ دی ماه شارژ نشده

چرا کالابرگ دی ماه واریز نشده؟ توضیحات سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

در تاریخ ۲۰ دی ماه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۵ مربوط به دی ماه ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت خواهد بود. اما چرا تاکنون کالابرگ مورد نظر واریز نشده است؟

با توجه به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار می‌توانند با استفاده از کالابرگ الکترونیکی مبلغ کامل یارانه را برداشت کنند. در صورتی که سرپرست از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشد، مبلغ کل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده، میزان مورد نظر از یارانه کسر و باقی مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

در این دوره از واریز یارانه، سرپرستان خانوارهای دهک ۱ تا ۳ برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و سرپرستان خانوارهای دهک ۴ تا ۹ برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. همچنین، سرپرستان خانوارهای دهک ۱۰ از صف دریافت یارانه نقدی حذف شده و پرداخت یارانه مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

این اقدام به منظور بهبود ساماندهی و افزایش کارایی در فرآیند پرداخت یارانه‌ها انجام شده است. تاکنون هیچ مشکلی در واریز یارانه‌ها اعلام نشده و فرآیند پرداخت به شکل مرسوم ادامه پیدا کرده است.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!