زمان بلیت فروشی دربی ۱۴۰۳ | سایت خرید بلیط دربی

بلیت فروشی بازی دربی ۱۰۲: فرصتی برای حضور بانوان در ورزشگاه

بازی دربی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین دیدارهای فوتبال ایران بوده است. تاریخ جدید برگزاری این دیدار اعلام شده و در پی این اعلامات، جزئیات بلیت‌فروشی این بازی برای علاقمندان منتشر شده است. بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار قرار است به فروش برسد که از این تعداد، ۳۰۰۰ بلیت برای بانوان در نظر گرفته شده است. این تصمیم موجب شده که بانوان همچنین به عنوان قسمتی از جامعه هواداری فوتبال این کشور، بتوانند به صورت فیزیکی حضور یابند و با شادی و همت در این مسابقه شرکت کنند.

طبق مقررات تعیین شده، بانوان تیم استقلال در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد. این تصمیم جهت فراهم کردن امکان دسترسی بهتر و راحت‌تر برای هواداران بانوان در ورزشگاه اتخاذ شده است.

در نتیجه اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر، این دربی برای بانوان نیز فرصتی مناسب برای شرکت در این دیدار فوتبالی تاریخی خواهد بود. همچنین، می‌تواند گام مهمی در جهت توسعه فضای ورزشی برای همه افراد جامعه، باشد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!