خرید بلیط دربی ۲۳ آذر | قیمت بلیط دربی | زمان فروش بلیط دربی

۳۵ هزار بلیط برای دربی به فروش می‌رسد

🔹نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال: میزان و ظرفیت حضور تماشاگران در صلاحیت سازمان لیگ نیست و در اختیار ورزشگاه آزادی است. من شنیده‌ام که قرار است ۳۵ هزار بلیت برای بازی فروخته شود. اتخاذ تصمیم برای بلیت‌فروشی نهادهای ذی‌ربط حضور دارند و مسائل را می‌سنجند. چیزی که به ما ابلاغ شده است، چیزی در حدود 35 هزار بلیت خواهد بود.

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر:
🔹تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه برگزار کننده دربی ۱۰۲ پایتخت خواهند بود. این درحالی است که خبرهای مبنی بر تغییر زمان این دیدار حساس مخابره شده است.
🔹هنوز برنامه‌ای از سوی سازمان لیگ برای تغییر زمان برگزاری دربی وجود ندارد و ما اخبار منتشر شده در خصوص تغییر زمان بازی را تایید نمی‌کنیم. اگر این موضوع رسمیت پیدا کند، از سوی سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بانوان هم تماشاگر دربی می‌شوند

🔹در جلسه‌ای با حضور مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مقرر شد برای اولین بار هواداران زن، دربی را از نزدیک تماشا کنند. البته هنوز تعداد تماشاگران زن برای حضور در دربی مشخص نشده است.

🔹تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی پنجشنبه 23 آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در پی اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص شد در این دربی برای اولین بار، بانوان هم می‌توانند به استادیوم بروند.

🔹در جلسات روزهای گذشته برای برگزاری دیدار دربی مقرر شد این تعداد جمعاً بین طرفداران قرمز و آبی خانم ۳۰۰۰ قطعه بلیت باشد که در این خصوص شرایط با بازی‌های خانگی قبل یکسان است.

🔹 اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد باز هم این تعداد کمتر شود. اما از سوی دیگر مسئولان هر دو باشگاه با در نظر گرفتن جذابیت وحساسیت این دیدار تقاضای اختصاص ۲۰۰۰ قطعه بلیت به هر یک از دو تیم را برای بانوان هوادار خود ارائه کرده‌اند.

لینک خرید بلیت 

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!