تاریخ دربی برگشت ۱۴۰۳ | تاریخ دقیق دربی ۱۴۰۳ + ساعت دربی

داربی تنها با ۴۵ هزار تماشاگر

🔹طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ داربی برگشت لیگ برتر بیست‌وسوم از ساعت ۲۰ چهارشنبه (۲۳ اسفند) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
🔹طبق پیگیری‌های خبرنگار از قرار معلوم تنها ۴۵ هزار هوادار می‌توانند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.
🔹البته هنوز برای تعداد حضور هواداران خانم دو تیم در ورزشگاه تصمیم‌گیری نشده است

قرار است در جلسه امروز در سازمان لیگ در باره تاریخ و ساعت دربی 103 تصمیم‌گیری شود و متعاقبا نتیجه اعلام خواهد شد .

برگزاری دربی ۱۰۳ شاید با ۲۴ ساعت تاخیر

🔹بر اساس برنامه اعلام شده قبلی، قرار است داربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

🔹پیگیری‌ها حاکی از این است که با توجه به این که دربی تهران یک روز بعد از مراسم چهارشنبه آخر سال برگزار خواهد شد، مقامات انتظامی از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌اند این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر روز پنجشنبه (۲۴ اسفندماه) برگزار شود.

🔹قرار است در جلسه امروز در سازمان لیگ در این باره تصمیم‌گیری شود.

واکنش سازمان لیگ به تأخیر یک روزه دربی سرخابی: چهارشنبه سوری 29 اسفند است/ مگر می شود مثلا شب یلدا را یک هفته زودتر برگزار کرد؟

▪️سهیل مهدی، مسئول مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه مقامات انتظامی از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌اند چون دربی استقلال و پرسپولیس یک روز بعد از چهارشنبه سوری است با یک روز تأخیر برگزار شود، گفت: اگر چنین درخواستی آمده به دفتر آقای کشوری فرد داده شده است.

▪️اولاً باید ببینیم درخواست است یا دستور؛ چهارشنبه سوری هم ۲۹ اسفند است، من نمی‌فهمم، مگر می‌شود شب یلدا را یک هفته زودتر برگزار کرد. چهارشنبه سوری بعدازظهر روز سه‌شنبه آخر سال برگزار می‌شود. این صحبت‌ها اگر از جایی بیرون آمده فکر می‌کنم ما نباید پاسخگو باشیم.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!