چرا ایتا کد نمیده | چرا کد ایتا نمیاد نی نی سایت

با سلام به تمام کاربران محترم پیام رسان ایتا.

اخیراً ما نظرات و پیام‌هایی دریافت کرده‌ایم که مرتبط با عدم دریافت کد فعال‌سازی پیام رسان ایتا هستند. امروز می‌خواهیم راهنمایی کنیم که چگونه می‌توانید به درستی وارد پیام رسان ایتا شوید.

در ابتدا، لطفاً آخرین نسخه پیام رسان ایتا را دانلود و نصب کنید.

1. ابتدا اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده‌اید.

2. اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده ولی کد فعال‌سازی را دریافت نمی‌کنید، از روش زیر استفاده کنید که به احتمال زیاد مشکل شما را حل خواهد کرد.

3. به نسخه وب ایتا وارد شوید. برای ورود به نسخه وب، روی لینک مقابل کلیک کنید: [نسخه وب ایتا](https://example.com)

4. سپس شماره تلفن خود را بدون صفر وارد کنید و به مرحله بعد بروید. در این مرحله، یک شمارنده برای شما فعال می‌شود که بعد از ۲ دقیقه به شما یک پیام داده و کد را از طریق پیامک دریافت کنید. سپس روی گزینه مربوطه کلیک کنید. سپس با پیام زیر مواجه می‌شوید:

“ما به شما یک کد از طریق پیامک ارسال کرده‌ایم. لطفاً آن را در زیر وارد کنید. اگر کد به مدت طولانی به دست شما نرسید، از ارسال مجدد کد استفاده کنید.”

اکثراً مشکلات دوستان با این روش حل می‌شود و به این ترتیب مشکل بسیاری از کاربران حل شده است.

اگر مشکل شما هنوز حل نشد، لطفاً اطلاعات زیر را ملاحظه فرمایید:

“چرا برخی از شماره‌ها پیامک فعال‌سازی ایتا را دریافت نمی‌کنند؟”

وقتی شما در ایتا آنلاین هستید، کد فعال‌سازی به صورت پیش‌فرض درون برنامه ارسال می‌شود و برای دریافت آن از طریق پیامک، باید بر روی عبارت “دریافت کد از طریق پیامک” یا “Send code via SMS” کلیک کنید.

اگر با وجود این کار کد دریافت نشد، توجه داشته باشید:

پیامک حاوی کد فعال‌سازی ایتا، از یک سرشماره Mask ارسال می‌شود. به عبارت دیگر، شما به جای شماره فرستنده، عبارت “eitaa” را مشاهده می‌کنید.

در برخی گوشی‌ها و نرم‌افزارهای پیامک‌خوان، سرشماره‌های غیرعددی (Mask) به عنوان پیام‌های تبلیغاتی تلقی شده و مسدود می‌شوند (یعنی پیامک ایتا توسط گوشی شما فیلتر می‌شود و نه توسط مخابرات).

راه‌حل چیست؟

در برنامه پیامک گوشی خود، لطفاً پوشه “Spam” (اسپم یا هرزنامه) را بررسی کنید یا در تنظیمات برنامه پیامکتان، مسدود کردن خودکار پیام‌ها را غیرفعال کنید.

نکته مهم:

تنظیمات مرتبط با پیامک‌خوان گوشی را با مسدود کردن دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از طریق اپراتور انجام ندهید. سرشماره ارسال پیامک ایتا خدماتی است و پیامک‌های ایتا مانند پیامک‌های بانکی از سوی مخابرات به تمام شماره‌های تلفن همرا

ه ارسال می‌شوند، حتی به افرادی که مسدود کردن دریافت پیام‌های تبلیغاتی از طریق اپراتور را فعال کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!