چگونه اعتراض بزنیم برای کارنامه کنکور | چگونه به نتایج کنکور اعتراض کنیم

سازمان سنجش: داوطلبانی که نسبت به نتایج اولیه کنکور تیر ۱۴۰۲ اعتراض دارند، می توانند از امروز تا ۲۷ مرداد وارد سیستم پاسخگویی سنجش شده و اعتراض خود را ثبت کنند.

 

آموزش ثبت اعتراض در سامانه سنجش برای کنکور ۱۴۰۲

🔹اگه ثبت نام نکردید تو سایت بزنید رو عضویت در سامانه
🔹 فرم ثبت نامه به درستی تکمیل کنید لطفا ایمیل رو درست وارد بدید
بقیه رو با اعداد انگلیسی و حروف فارسی
🔹 مجدد برمیگردید به بخش اصلی و روی ورود به سامانه میزنید
🔹 وارد که شدید همچی نشون داده میشه بزنید رو درخواست جدید سراسری ۱۴۰۲همه چی میاره براتون

 

آغاز اعتراض به نتایج اولیه کنکور تیر ماه ۱۴۰۲

🔸لینک تقاضای بررسی مجدد نمره در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش فعال شد
داوطلبانی که نسبت به نتایج اولیه کنکور تیر ماه 1402 اعتراض دارند، می توانند از امروز شنبه مورخ 21 مرداد ماه لغایت 27 مرداد ماه 1402 وارد سیستم پاسخگویی سنجش شده و اعتراض خود را جهت بررسی این سازمان ثبت نمایند.
request.sanjesh.org

✍️مهلت ارسال درخواست: از 21 مرداد تا 27 مرداد

 

در وزارت آموزش و پرورش به اشتباهات و خطاهای فاحش در ترازدهی سابقه تحصیلی پی‌ برده‌اند و به نظر می رسد قصد دارند اعتراضات را در تهران بررسی کنند.

◀️ سازمان سنجش باید محکم بایستد و بگوید تا ترازهای سابقه تحصیلی به عدالت نزدیک نشود، رتبه‌‌ای صادر نخواهم کرد. گرچه خودش در تراز دهی کنکور دی در مقایسه با تیر دارای مشکل است. اگر نمی خواهید رتبه‌ها غافلگیرتان کند، به ادارات آموزش و پرورش مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنید.

 

سازمان سنجش: حکم انفصال رئیس سازمان قطعی نیست

🔹داوطلبان شبهه‌دارِ کنکور ۱۴۰۰ و قبل از آن با رأی قطعی مردود علمی شناخته شدند اما با استناد به استفساریۀ مجلس و استدلالِ اینکه در زمان رسیدگی به شبهۀ آزمون «دانشجو» بودند تلاش کردند در دیوان عدالت اداری حکم بازگشتِ موقت به تحصیل بگیرند. این شکایت در برخی شعب دیوان شکایت رد شد.

🔹اما یکی از شعب دیوان بدون توجه به توضیحات سازمان سنجش دستور بازگشت برخی از این داوطلبان به دانشگاه و انفصالِ یک‌ سالۀ رئیس سازمان سنجش را صادر کرده است. این حکم قطعی نیست و قابل اعتراض است

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!