ایا فردا شنبه مدارس خراسان شمالی بجنورد تعطیل است ۱۲ اسفند ۱۴۰۳

⭕فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان خراسان شمالی در روز شنبه ۱۲ اسفند مجازی شد ‼️

🟡با توجه به مشارکت بخش قابل توجهی از فرهنگیان استان در فرایند اجرا یا نظارت بر انتخابات، استقرار بسیاری از شعب اخذ رأی در مدارس و تداوم روند شمارش آرا تا پاسی از شب و همچنین برودت هوا، با موافقت استاندار محترم، تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس همه مقاطع تحصیلی استان خراسانشمالی در روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد پیگیری میشود.

🔴 مدارس خراسان شمالی روز شنبه غیرحضوری شد

 استاندار خراسان شمالی:

🔹فعالیت‌ آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

مدارس شهرستان تربت حیدریه در تمامی مقاطع تحصیلی روز شنبه تعطیل است

🔹️مهدی ناصری، مسئول روابط عمومی فرمانداری تربت حیدریه: مدارس شهرستان تربت حیدریه فردا شنبه ۱۲ اسفند در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و فعالیت «ادارات، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان» با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

🔺️🔻مدارس کلات و نیشابور فردا شنبه غیر حضوری شدند

🔹️به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا شنبه فعالیت مدارس شهرستان کلات و نیشابور غیرحضوری شدند.

فردا فعالیت آموزشی کلیه مدارس مشهد در تمامی دوره ها غیر حضوری شد ‼️

👤 حسین محمدزاده گنج رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت ؛

🟡به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در تمام دوره ها در مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

شنبه ۱۲ اسفند تعطیل می‌شود؟

🔺دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود و از هم اکنون شایعاتی در خصوص احتمال تعطیلی سراسری یا تعطیلی مدارس در فردای روز انتخابات شنیده می‌شود.

 تعطیلی مدارس در شهر بجنورد و خراسان شمالی به دلیل بارش برف شدید

در پی افزایش شدت بارش‌های برفی در بسیاری از مناطق کشور، استان خراسان شمالی و به ویژه شهر بجنورد نیز در معرض این پدیده‌های آب و هوایی قرار می‌گیرد. براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، در روز پنجشنبه و جمعه احتمال بارش برف شدید به همراه کاهش شدید دما در منطقه پیش‌بینی شده است.

با توجه به شدت بارش برفی که حدود 15 سانتیمتر برف را در شهر بجنورد و مناطق اطراف آن پیش‌بینی می‌کند و همچنین کاهش شدید دما، احتمال تعطیلی مدارس در این منطقه به نسبت بسیار بالاست. تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس در صورت وقوع شرایط نامساعد جوی، عموماً توسط مقامات مدیریتی اتخاذ می‌شود.

از این رو، اولیا و دانش‌آموزان توصیه می‌شود که به‌طور مداوم اطلاعات جدید در این زمینه را از طریق رسانه‌های خبری دنبال کنند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!